اخبار بازیاخبار سینما و تلویزیون

فیلم سینمایی Watch Dogs درحال ساخت است

در مطلبی که اخیرا توسط رسانه Deadline منتشر شده است، تایید شد که یک فیلم از سری بازی‌های Watch Dogs توسط New Regency Media در دست تولید است و انتخاب بازیگران هم به تازگی شروع شده است.

گفته شده که تهیه‌کنندگان با سوفی وایلد (Sophie Wilde) که سابقه بازی در آثاری مثل Talk To Me و Eden را داشته است، برای حضور در این اقتباس لایو اکشن از بازی‌های جهان بازی یوبیسافت به توافق رسیده‌اند.

در مقاله ددلاین گفته شده که فقط عوامل سازنده از جزئیات فیلم و روند آن خبر دارند. این فیلم اگر بخواهد به بازی‌های اصلی وفادار باشد، داستان هکری را به تصویر خواهد کشید که علیه شرکتی مرموز به نام Blume Corporation (که سازنده سیستم عاملیست که همه چیز در شهر را کنترل می‌کند) قیام می‌کند.

اصولا بازی‌های سری Watch Dogs همیشه دارای مضامین آزادی طلبی، شورش، مخفی‌کاری، تکنولوژی، اکشن و جنایت است که در هر قسمت به تدریج جسورانه‌تر می‌شوند و به بلوغ می‌رسند.

فیلم سینمایی مذکور توسط یاریو میلچن (Yariv Milchan)، ناتالی لمان (Natalie Lehmann)، و مارگارت بویکین ( Margaret boykin) از خود یوبیسافت تهیه‌کنندگی و تولید می‌شود. کارگردانی این اثر هم که فیلمنامه‌اش توسط کریستی لی‌بلانک (Christie LeBlanc) نوشته شده، به عهده متئو توری (Mathieu Turi) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا