اخبار بازیایکس باکس وان

پری لود بازی Watch Dogs: Legion بر روی ایکس باکس وان شروع شد

در حالی که کمتر از یک هفته دیگر تا عرضه بازی Watch Dogs: Legion باقی مانده، کاربران Xbox One از همین حالا می‌توانند این عنوان را بر روی کنسول خود با حجمی حدود 35 گیگابایت دانلود کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Watch Dogs: Legion

سومین نسخه از سری واچ داگز در همین روزهای آتی منتشر می‌شود. واچ داگز لیجن به‌شما این اجازه را می‌دهد تا همه شخصیت‌های درون بازی را علیه یک رژیم فاشیست در آینده‌ای نزدیک و در لندن متحد کنید. توصیفات بازی جاه‌طلبانه به‌نظر می‌رسند و بسیاری از طرفداران کنجکاوند تا عملکرد این عنوان را در چند روز آینده ببینند.

در همین حال، کاربران Xbox One قادرند تا بازی را بر روی کنسول خود دانلود کنند. حجم بازی بر روی این پلتفرم 35.44 گیگابایت است که با توجه به مقیاس این عنوان، چندان عظیم به‌نظر نمی‌رسد. البته این حجم به احتمال زیاد بدون بروزرسانی‌ها محاسبه شده و به مرور زمان به آن افزوده خواهد شد.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد پری لود نسخه PC دسترس نیست، پری لود نسخه PS4 بازی سه روز قبل از عرضه جهانی شروع می‌شود. همچنین Watch Dogs: Legion در زمان عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا