اخبار بازی

حالت چند نفره بازی Watch Dogs: Legion تا سال 2021 تأخیر خورد

یوبیسافت اعلام کرد که حالت چند نفره بازی Watch Dogs: Legion بجای هفته آینده، در اوایل سال 2021 عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Watch Dogs: Legion

این خبر از طریق منتشر شدن جزئیات آپدیت هفته آینده بازی مشخص شد. آپدیت 2.2 شامل رفع مشکلات مختلفی از جمله کرش‌ها، باگ‌ها و سیوها می‌شود. علاوه بر آن، امکان سیو دستی نیز با نصب این آپدیت اضافه خواهد شد. اما حالت چند نفره که ابتدا قرار بود بخشی از این آپدیت باشد، تا اوایل سال آینده به تعویق افتاده است.

یوبیسافت در مورد این تأخیر گفت: “به‌عنوان بخشی از تعهد ما نسبت به حل مشکلات بازی، ما تصمیم گرفته‌ایم تا عرضه حالت آنلاین Watch Dogs: Legion را تا اوایل 2021 به تعویق بی‌اندازیم. این موضوع به ما امکان تمرکز بر روی حل مشکلات بخش سینگل پلیر را می‌دهد. همچنین بدین صورت زمان بیشتری را در اختیار داریم تا تجربه بخش آنلاین را تست کنیم و مطمئن شویم که این بخش، عرضه روان و همواری خواهد داشت.”

در هر صورت، آپدیت جدید در تاریخ 3 دسامبر (13 آذر) در دسترس خواهد بود و همان‌طور که گفته شد، به رفع بخش تک نفره بازی خواهد پرداخت. بازی Watch Dog: Legion هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و گوگل استیدیا در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا