اخبار بازی

تمام شخصیت‌های بازی Watch Dog: Legion قابل ارتقاء خواهند بود

آقای «کلینت هاوکینگ» کارگردان خلاق بازی Watch Dog: Legion در مصاحبۀ جدید خود اعلام کرده است که تمام شخصیت‌های قابل بازی در این عنوان، پیشرفت خود را خواهند داشت و به مرور زمان سطح آن‌ها ارتقا پیدا می‌کند.

بازی Watch Dogs Legion

اخیرا مشخص شد که بازیکنان در عنوان Watch Dog: Legion می‌توانند در نقش تمام NPCهای بازی قرار بگیرند. سازندگان به عبارتی مکانیزم بازی کردن بعنوان هرکسی را در این عنوان به نمایش گذاشتند که این موضوع مورد توجه بسیاری از بازیکنان و منتقدین قرار گرفت. این مکانیزم تاثیر بسزایی در نحوۀ ارتباط بازیکن با دنیای بازی خواهد گذاشت؛ به گفتۀ شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) این گستردگی در گیم‌پلی، در کنار روایتی متمرکز از داستان بازی خواهد بود. داستانی که دربارۀ یک تیم هکر حرفه‌ای با نام DedSec است که قصد دارند شهر لندن را که دچار بی قانونی شده است نجات دهند.

کارگردان بازی آقای «کلینت هاوکینگ» مصاحبه‌ای را با سایت GamingBolt انجام داده و در آن نحوۀ انجام کل فرآیند ارتقاء در بازی، مانند ارتقاء تمام شخصیت‌های قابل بازی در کنار ارتقاء همزمان گروه DedSec را توضیح داده است. او در پاسخ به این پرسش که آیا تمام شخصیت‌هایی که استخدام می‌شوند و با آنها بازی می‌‌کنیم قابل ارتقا هستند یا خیر ، گفته است :

قطعا قابل ارتقاء هستند، هر شخصیتی که وارد تیم DedSec می‌شود در یکی از سه کلاس موجود قرار می‌گیرد و آموزش داده می‌شود. هر شخصیت پیشرفت خود را خواهد داشت و به مرور زمان سطح آن‌ ارتقا پیدا می‌کند و توانایی‌های خود را به دست می‌آورد. شما باید با این شخصیت‌ها بازی را انجام دهید تا شاهد پیشرفت و ارتقای سطح آن‌ها باشید. با این‌حال تیم DedSec نیز پیشرفت کلی خود را خواهد داشت و زمانی‌که این سطح را ارتقاء می‌دهید، تمام اعضای تیم نیز نسبت به گذشته قدرتمندتر می‌شوند. اگر در یک عملیات موفق نشوید و این اتفاق باعث از بین رفتن یکی از شخصیت‌ها بشود؛ در آینده پیشرفت شما کمتر خواهد شد و دشمن بیشتر بر شما تسلط پیدا می‌کند.

در نهایت شما می‌توانید بازی Watch Dogs: Legion را در تاریخ 15 اسفند 1397 بر روی پلتفرم‌های Play Station 4، Xbox One، PC و Stadia تجربه کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”ADU_Tank, post: 4611074, member: 61580″]
    وقتی اگر قراره یک شخصیت بمیره برای همیشه از بین بره، چرا باید برای ارتقا اون کاراکتر وقت و انرژی صرف کرد؟!
    [/QUOTE]
    به طور حتم که قرار نیست یک شخصیت‌ یا شخصیت‌ها بمیرن…بستگی به نوع پیشروی و تلاش شما تو بازی داره… و اینکه تا یک ثانیه قبل مرگشم باید ارتقاشون بدی تا تو بازی تجربه بهتری داشته باشی و احتمال مردنش هم کمتر بشه

  2. [QUOTE=”ADU_Tank, post: 4611074, member: 61580″]
    وقتی اگر قراره یک شخصیت بمیره برای همیشه از بین بره، چرا باید برای ارتقا اون کاراکتر وقت و انرژی صرف کرد؟!
    [/QUOTE]
    چون وقتی شخصیت مشخصی مثل Aiden نیست، همین مدت بازی کردن شما با شخصیتتون هست که اون رو براتون مهم می‌کنه! پس تلاش می‌کنید که نمیره، ولی ازون سمت به توانایی‌هاش نیاز دارید!
    به نظر چیز جالبی میاد، اینکه به شخصیت خودتون اهمیت بدید!
    در ضمن بعد از اولین شکست همیشه گزینه تسلیم شدن هست که شخصیت رو یا به بیمارستان می‌فرسته و یا زندان، با یکی دیگه از شخصیت‌ها می‌تونین برین و نجاتش بدین!

  3. [QUOTE=”ADU_Tank, post: 4611074, member: 61580″]وقتی اگر قراره یک شخصیت بمیره برای همیشه از بین بره، چرا باید برای ارتقا اون کاراکتر وقت و انرژی صرف کرد؟![/QUOTE]چون طبق معمول یوبی میخاد بازیو Grind محور کنه و بازیکنو ترغیب کنه به خرج پول واسه خریدای درون‌برنامه‌ای.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا