اخبار بازی

Watch Dogs می توانست بهترین عنوان در عرضه کنسول های نسل بعد باشد

بازی Watch Dogs با تاخیری که خورد، لانچ دو کنسول PS4 و Xbox One را از دست داد با این حال رئیس شرکت Ubisoft در آمریکای شمالی آقای Laurent Detoc معتقند که گرفتن چنین تصمیمی به هیچ وجه کار آسانی نبوده است.
آقای Detoc طی مصاحبه خود با IGN در رابطه با تاخییر های Ubisoft گفته اند: "این تصمیم بسیار سختی است. نکته جالب در صنعت بازی های رایانه ای این است شما در یک بازه زمانی کوتاه می توانید از یک نابغه به نادان تبدیل شوید. گاهی شما بایستی افراد داخلی را قانع کنید که خوب، همه هم موافق نیستند. بایستی بگویید این 'بهترین انتخاب برای محصول ما است' زیرا در پایان روز، ما می توانیم کیفیت آن عنوان را از قبل هم بالاتر ببریم."

شرکت Ubisoft در نمایشگاه Gamescom به همه وعده داده بود که این بازی در تاریخ عرضه خود حتما خواهد آمد. آقای Detoc ادامه می دهند: "همه در Gamescom به یکدیگر نگاه می کردند و گمان داشتند که Watch Dogs در عرضه کنسول های نسل بعد حاضر خواهد بود. شک و تردیدهایی در آن زمان وجود داشت اما ما با قاطعیت به مردم اطمینان می دادیم. بیش از هزاران نفر این بازی را تجربه کرده بودند. یک ماه بعد متوجه شدیم که در کارمان موفق نخواهیم شد و تا چند هفته بعد به دنبال جمع بندی و اعلام خبر به مردم بودیم. ما می دانیم که این عنوان در جایی نیست که باید قرار داشته باشد. آیا می تواند به آنجا برود؟ برای اینکار به چه چیزی نیاز خواهد بود؟ به همین دلیل است که مراحل ساخت بیشتر طول می کشد. Watch Dogs می توانست بهترین بازی در آغاز نسل بعد باشد. ما می خواستیم از همانی هم که هست بهتر شود. افراد Rockstar به ما نشان دادند در صورتی که یک بازی 96 درصدی بسازید، مردم به سراغتان می آیند. نام GTA طوری است که همه از آن انتظار نقدهای 100 درصد را دارند. چنین چیزی هدف ما است."

به نظر شما Watch Dogs با وجود تاخییر پیش آمده همچنان می تواند سر و صدای زیادی به پا کند یا خیر؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا