اخبار بازی

Warren Spector: عنوان Deus Ex: Mankind Divided بیشتر اکشن است تا بازی انتخاب گرا

«وارن اسپکتور» را به عنوان خالق سری Deus EX می شناسند. به تازگی او صحبت هایی درمورد عنوان Deus Ex: Mankind Divided انجام داده است.

اسپکتور این طور شروع کرد:« من بسیار خوشحالم که این فرنچیز همچنان ادامه پیدا کرده، این فرنچیز می توانست با سرونوشت بدی روبرو شود، اما تیم Eidos Montreal به راستی در حال کاری هستند که مثل ساخت نسخه اصلی Deus EX بود، آنان این بازی را به خوبی توسعه می دهند. آنان فقط سه یا چهار تصمیم من را که هرگز در این سری عملی نکرده ام را به اجرا در آوردند، من واقعا از انجام بازی Human Revolution لذت بردم، هم چیز آن بازی بیشتر شبیه به Deus EX های قدیمی بود، من تجربه ساخت Deus EX را دارم ولی با این حال برای تغییرات در این سری همه اسرار این بازی را نمی دانم. به نظر من بازی بسیار خوب خواهد شد و من به Mankind Divided امیدوارم.»

اسپکتور در مورد تفاوت های Mankind Divided و Deus EX سابق هم این طور اشاره کرد:« کاری که تیم سابق Deus Ex و من برروی این بازی انجام دادیم،مثل کاری هست که Eidos Montreal با Deus Ex: Human Revolution انجام داده است. درمورد Mankind Divided چندین تریلر از این عنوان را دیدم به به نظر من این بازی پر از صحنه های خشن و دیگر کارها بود که کمی من را رنجاند. منظورم من این هست که، عنوان DX هرگز درمورد کشتن افراد نبوده است. این بازی درمورد انتخاب روش بازی شما بوده و در برخی مواقع هم به کشتن اشاره می کرده. مثلا DX:HR به شما امکان انتخاب نتایج ایده هایتان را می داد، من امیدوارم در آخر بازی دارای المان های بیشتری درمورد انتخاب روش بازی داشته باشد. نظر من این هست در تریلری که ساخته بودند بیشتر به گیمران صحنه های اکشن را نمایش می دادند. در آخر می گویم من حتما Mankind Divided را بازی می کنم و بعد از آن، می توانید سوالات بیشتری در این مورد از من بپرسید.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا