اخبار بازی

شرکت .Warner Bros در ماه آگوست بازی‌های جدیدی را معرفی می‌کند

به‌تازگی شرکت .Warner Bros رویداد DC FanDome را معرفی کرده که در خلال آن، از بازی‌های جدید این کمپانی رونمایی می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Batman Arkham Origins

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که در کنار انتشار اخبار جدید پیرامون کامیک بوک و فیلم‌های سینمایی دنیای DC، رویداد DC FanDome شامل معرفی بازی‌های جدیدی نیز خواهد بود. این رویداد در روز 22 آگوست و به‌طور تماما دیجیتالی برگزار خواهد شد.

بسیاری احتمال می‌دهند که نسخه جدید سری Batman بالاخره در این رویداد معرفی خواهد شد. از طرف دیگر، شایعات گوناگونی برای مدت‌ها از ساخت بازی Suicide Squad توسط استودیو Rocksteady خبر می‌دادند. همچنین پیش‌تر تصاویری مربوط به یک بازی نقش آفرینی با محوریت هری پاتر در سطح اینترنت فاش شده‌بود که تاکنون معرفی نشده‌است.

کمپانی .Warner Bros تاکنون مشخص نکرده که معرفی‌های ماه آگوست مربوط به کدام عناوین و استودیوها خواهد بود. با اینحال، طرفداران زمان زیادی را برای معرفی پروژه جدید استودیو WB Montreal منتظر مانده‌اند و رویداد DC FanDome زمان مناسبی برای رونمایی از بازی در دست ساخت این استودیو به‌نظر می‌رسد.

شما انتظار معرفی کدام عناوین را دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا