اخبار بازی

تمرکز دوباره‌ی کمپانی برادران وارنر بر بازیهای سرویس محور

 

در جلسه توجیهی اخیر سرمایه‌گذاران کمپانی برادران وارنر، این شرکت مجدداً موضع خود را در مورد تمرکز بر بازی‌های سرویس محور تأیید کرد.

مدیرعامل برادران وارنر،David Zaslav، توضیح داد: در حال حاظر، بزرگترین فرنچایزهایمان فقط از طریق کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی قابل بازی هستند و پروسه ساختشان سه تا چهار سال است. تمرکز ما تبدیل بازیهای بزرگ به بازیهای سرویس محور است. بازیها مولتی پلتفرم خواهند شد و با محتوای جدید پشتیبانی خواهند شد. هدف این است که بازیکنان بیشتری را جذب کنیم و همچنین، زمان بیشتری صرف بازی کردن شود. در نهایت می‌خواهیم تعامل و کسب درآمد را در چرخه‌های طولانی‌تر و در سطوح بالاتر داشته باشیم.

Zaslav همچنین گفت که Hogwarts Legacy تا کنون پرفروش‌ترین بازی سال است و این حتی قبل از عرضه نسخه سوییچ در هفته آینده است. علاوه بر این، Mortal Kombat 1 از زمان عرضه در ماه سپتامبر تقریباً سه میلیون نسخه فروخته است.

یکی از بازی‌های بعدی برادران وارنر، Suicide Squad: Kill the Justice League، به دلیل ماهیت سرویس محور بودن، هنگامی که در یکی از مراسمهای شرکت سونی با نام PlayStation State of Play به نمایش گذاشته شد، بازخوردهای منفی دریافت کرد. ابن بازی در ابتدا قرار بود در 26 می سال جاری منتشر شود، ولی انتشار بازی به 2 فوریه 2024 به تعویق افتاد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا