اخبار بازی

Warlords of Draenor آخرین بسته الحاقی World Of Warcraft نخواهد بود

طبق اعلام بلیزارد Warlords of Draenor آخرین بسته الحاقی بازی World Of Warcraft نخواهد بود. در صحبت هایی Mike Morhaime تایید کرد بسته الحاقی ششم نیز وجود دارد. وی گفت: "ما از حالا کار بر روی آن را آغاز کرده ایم."
وی افزود: "ما در گذشته هرگز این کار را انجام نداده بودیم و همیشه در آن واحد بر روی یک بسته الحاقی کار می کردیم و به نوعی کار ما خطی بود. اما اکنون در حرکتی موازی علاوه بر کار روی Warlords of Draenor نیم نگاهی نیز به ادامه آن داریم."
World Of Warcraft در طول هشت سال تنها چهار بسته الحاقی داشت اما به نظر می رسد بلیزارد قصد دارد با سرعت بیشتری این بسته های الحاقی را عرضه کند تا گیمرها مشغول بمانند و آن هایی که بازی را ترک کرده اند نیز بازگردند.
Morhaime تاکید کرد: "این وظیفه تیم ما است که بتوانیم بازی را گسترش داده و همه چیز آن را مربوط را نگه داریم و راه هایی برای جذب افراد به بازی پیدا کنیم. بسته های الحاقی فرصت مناسبی برای انجام این امر هستند. ما متوجه شدیم بسته های الحاقی باید با سرعت بیشتری نسبت به گذشته عرضه شوند، بنابراین سرمایه گذاری روی تیم و منابعمان را افزایش دادیم تا موفق به این کار شویم."
هنگام عرضه بسته الحاقی قبلی Mists of Pandaria تعداد گیمرهای World Of Warcraft با افتی شدید مواجه شد که باعث شد تعداد مخاطبان آن به 7.7 میلیون کاهش یابد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا