اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بازی Warhammer 40,000: Darktide مجددا تأخیر خورد

سازندگان اعلام کرده‌اند نسخه PC بازی Warhammer 40,000: Darktide حالا برای تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) برنامه‌ریزی شده و نسخه ایکس باکس این عنوان نیز کمی پس از آن عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Warhammer 40,000: Darktide

استودیوی Fatshark که پیش از این قصد داشت Warhammer 40,000: Darktide را در شهریور امسال عرضه کند، برای بار چندم زمان عرضه ساخته جدید شوتر کواپ خود را به تعویق انداخته است. مارتین والوند، مدیرعامل و بنیان‌گذر استودیو در پیامی به طرفداران گفته:

«شاید به تعویق انداختن تاریخ یک بازی یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی باشد که توسعه‌دهندگان با آن روبه‌رو می‌شود و ما نیز از بابت آن هیجان‌زده نیستیم. با این وجود، امیدواریم که این تصمیم بیانگر تعهد ما نسبت به استفاده کردن از زمان مورد نیاز و انجام دادن هر کاری برای رساندن بهترین بازی ممکن به شما باشد.

«با اینکه تاکنون بازخوردهای عالی زیادی دریافت کرده‌ایم و از بابت آن‌ها قدردان هستیم، اما ما همچنان جهت بهبود پایداری، پرفورمنس، و تکمیل کردن سیستم‌های کلیدی به زمان بیشتری نیاز داریم. هر کدام از این موارد گفته شده برای ارائه بهترین تجربه ممکن به شما، یعنی بازیکنان حیاتی هستند.»

تیم سازنده در کنار این اعلام کرده که تا قبل از عرضه بازی، چند تست فنی و بتا را نیز در نظر گرفته تا از ارائه بهترین ورژن ممکن بازی اطمینان حاصل کند. در صورت علاقه‌مند بودن، می‌توانید شانس خود را برای حضور در پلی‌تست Warhammer 40,000: Darktide از اینجا امتحان کنید.

بازی Warhammer 40,000: Darktide برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. این عنوان همچنین از هنگام عرضه بر روی سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا