اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Warframe برای موبایل وجود دارد

بازی Warframe در پلتفرم‌های مختلف به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده و حالا Digital Extremes بررسی انتشار این بازی برروی موبایل را آغاز کرده است.

بازی Warframe

Warframe یک شوتر آنلاین رایگان است که در سال 2013 عرضه شد و تا به امروز برای چندین پلتفرم منتشر شده است. با اینکه مدتی پیش اعلام شد این بازی برروی Xbox Series X و PS5 هم در دسترس خواهد بود، احتمال عرضه برروی موبایل هم قوت گرفته است.

شرکت Leyou Technologies Holdings، مالک استودیوی سازنده‌ی بازی، گزارش سالانه خود را منتشر کرده است. در این گزارش به عملکرد مالی و برنامه‌های بعدی بازی اشاره شده است. در بخشی دیگر نیز آقای Xu Yiran ، رئیس شرکت Leyou، اعلام کرده که در حال بررسی نسخه موبایل بازی هستند. البته Xu Yiran اضافه کرده است که تمرکز Digital Extremes برروی نسخه‌های اصلی باقی خواهند ماند اما در حال یافتن راهی برای ورود این محصول پرطرفدار به بازار پر رونق بازی‌های موبایل هستند.

با توجه به موفقیت بازی‌هایی مانند PUBG، Fortnite و Call Of Duty Mobile بر روی موبایل، عرضه یک بازی آنلاین رایگان دیگر بر روی این پلتفرم عجیب به نظر نمی‌رسد. بازی Warframe هم اکنون برای Switch، PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا