اخبار بازی

هدست‌های‌ واقعیت مجازی در راه کنسول Nintendo Switch

کنسول Nintendo Switch

«شرکت نینتندو» نیز وارد عرصه هدست‌های واقعیت مجازی شد، اما نه به شکلی که تصور می‌کنید. امروز این کمپانی بزرگ اعلام کرد به واسطه آخرین و جدیدترین تولیدات کیت Labo، کنسول Nintendo Switch به هدست واقعیت مجازی مجهز می‌شود. همانند گذشته، برای انتخاب از میان مدل‌های مختلف کیت‌های Labo گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار می‌گیرد، اما کیت اصلی مخصوص VR قیمتی معادل با 79.99$ دارد و شامل شش کیت مقوایی برای ساخت و ساز می‌شود. مجموعه یاد شده شامل عینک‌های VR، دوربین، اسلحه، حیواناتی همچون فیل، نگه دارنده صفحه و یک درپوش محافظ می‌شود.

در صورتی که به دنبال نسخه‌ای ساده‌تر باشید، می‌توانید تنها با پرداخت 39.99$ صاحب دوربین به صورت مجزا شوید. لوازم جانبی مثل فیل که پیش‌تر به آن اشاره شد به صورت جداگانه قابل تهیه‌ هستند و تنها 20$ قیمت دارند. این کیت شامل نرم افزار Labo  می‌شود که با استفاده از آن به تعدادی بازی، راهنمای قدم به قدم و حالت گاراژ دسترسی خواهید داشت که به واسطه آن توانایی خلق Laboهای اختصاصی خود را دارید.

رئیس جدید نینتندوی آمریکا، آقای Doug Bowser گفت: «ما قصد ایجاد تجربه‌ای را داشتیم تا بازیکنان را به تعامل با واقعیت و دنیای مجازی تشویق کند.» کیت‌های Labo برای نخستین بار در آوریل گذشته رونمایی و سپس عرضه شدند و با وجود تنوع زیادی که در کیت‌های مختلف آن وجود دارد، اما نینتندو معتقد است از پتانسیل واقعی این وسیله جانبی هنوز استفاده نشده است . هدست‌های واقعیت مجازی نینتندو سوییچ در تاریخ 12 آوریل 2019 روانه بازار می‌شوند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا