اخبار بازی

اعضای سابق Volition، استودیو Shapeshifter را تاسیس کردند

اعضای سابق استودیو Volition، استودیوی سازنده‌ی Saints Row که اخیرا توسط شرکت Embracer تعطیل شد، استودیوی جدیدی به نام Shapeshifter Games را تاسیس کرده داده اند. دفتر مرکزی این استودیو که در لینکدین فاش شد، در ایلینوی قرار دارد و قرار است یک استودیوی توسعه مشترک باشد. این به این معنی است که با سایر توسعه دهندگان و ناشران برای حمایت از آنها در ساخت بازی های AAA همکاری خواهد کرد. آقای Matt Madigan، رئیس استودیو اشاره می کند که هدف رشد و کمک به توسعه دهندگان و ناشران با ارائه یک مدل نیروی کار پایدار است.

نام‌ دیگر از Volition، تهیه‌کننده اصلی، راب لوفتوس هست که نقش کارگردان استودیو Shapeshifter را بر عهده گرفته است. در میان کارمندان لیست شده در لینکدین، شش نفر دیگر از تیم سابق در Volition هستند. همچنین یک نفر از استودیو Ascendant، توسعه دهنده Immortals of Aveum، را می بینیم که اخیراً اخراج شده است.

طبق این لیست، این استودیو برای ساخت بازی‌های جهان باز و کار با موتور Unreal Engine 5 برای کنسول و توسعه مشترک بازیها تخصص دارد. به نظر می رسد که Shapeshifter در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده در پروژه‌ای با Xbox Game Studios همکاری می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا