اخبار بازی

Visceral هم اکنون از برنامه ای خود برای Dead Space 3 میگوید!

با اینکه هنوز نزدیک به 4 ماه تا عرضه رسمی بازی Dead Space 2 فاصله داریم اما ناشر این بازی یعنی Visceral Games از حالا درباره فعالیت های خود را بر روی بازی Dead Space 3 نیز شروع کرده است .

تهیه کننده بازی جناب Steve Papoutsis در مصاحبه ای که با سایتEuroGamer داشته گفته است که سازندگان بازی ایده هایی برای Dead Space 3 دارند که مکان بازی چگونه باشد و بازی در چه جایی اتفاق بییفتد  اما اکنون ما باید خود را برای عرضه Dead Space 2 اماده کنیم.

ایشان در ادامه میفرماید ما فقط مشخص کردیم که علاقه مندیم محیط بازی را کجا ببریم . البته هنوز جزویات خیلی ریز بازی را مشخص نکرده ایم و فقط داستان کلی بازی و نحوه اغاز انرا میدانیم را میدانیم.

 درست است که ما درباره بازی فکر های زیادی داریم اما مطمئنا صبر میکنیم ببینیم بازخورد مردم درباره Dead Space 2 چگونه خواهد بود و آنها برای ادامه کار چه پیشنهاد هایی برای ما دارند.

ایشان هم چنین اضافه کردند که اگر حمایت طرفداران بازی همچنان ادامه داشته باشد به یک بازی 3 گانه اکتفا نمیکنیم و شماره های بعدی Dead Space مانند 4 5 6 7 10 و حتی 20 عرضه خواهد شد!

و ما تمام تلاش خود را میکنیم تا طرفداران را از خود راضی نگه داریم.

پس اگر میخواهید Dead Space 20 را هم بازی کنید بهتر است از اکنون با حمایت از بازی  Dead Space 2 راه را برای سازندگان بازی کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا