اخبار بازی

Viking Ghost، یک بازی مستقل از سازندگان God of War 3

Viking Ghost نام بازی مستقلی خواهد بود که توسط تعدادی از سازندگان بازی های God of War 3 و PlayStation All-Stars که استودیو تازه ای به نام Dead Alien Cult تشکیل داده اند، ساخته خواهد بود.

سبک بازی، اکشن از بالا به پایین (شبیه Diablo یا Isaac) خواهد بود و به گفته سازندگان، ادای احترام خاصی به سیک Heavy Metal نیز در آن صورت گرفته.

بازی شامل سیاهچال های متنوعی خواهد بود که به طور اتفاقی تولید می شوند (مانند The Binding of Isaac). اکشن بازی نیز سریع و فنی خواهد بود و مانند معمول این سبک، حمله های نزدیک برد، دور برد و جادو ها در آن استفاده می شوند. بازی همچینی شامل یک سیستم نه چندان بزرگ Upgrade برای شخصیت اصلی نیز خواهد بود.

در این بازی، بازیکن در نقش "Ulfrik The Skull Splitter" قرار می گیرد. بزرگترین و ترسناک ترین جنگجوی وایکینگ. او در پی انتقام از کسانی است که مرگ او را رقم زده و باعث اسارت روح او شده اند.

آقایان Andrew Marquis و John Lawrence (از سازندگان بازی) عنوان کردند که ایده ساخت این بازی را قبل از جدایی از سونی و تاسیس Dead Alien Cult در سر داشته اند: "ایده ساخت این بازی به خاطر تعداد زیادی آبجو، عشق ما به سبک Heavy Metal و کنار هم گذاشتن اتفاقی دو کلمه Viking و Ghost به ذهن ما رسید."

شکی نیست که استودیو های مستقل در چند سال اخیر توانایی خود را در صنعت عظیم بازی سازی ثابت کرده اند. آیا Viking Ghost هم خواهد توانست به تالار مشاهیر مستقل بپیوندد؟

پلتفرم های مشخص شده برای این بازی، PC، Mac و Linux است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا