اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

معرفی چهارمین گروه اصلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

هفته گذشته و با تأیید حضور گروه Toreador به عنوان سومین گروه اصلی حاضر در بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines، معرفی هفتگی گروه‌های مختلف این عنوان ادامه پیدا کرد و این هفته قرعه به نام گروه Ventrue افتاده است. گروه Ventrue یکی از اثرگذارترین گروه‌ها در دنیای تاریکی به حساب می‌آیند و در طول تاریخ یا خودشان در مناصب پادشاهی بودند و یا از پشت پرده، پادشاهان مختلف را کنترل کرده‌اند تا بقای خون‌آشام‌ها را تأمین کنند. همچنین به علت پایه‌گذاری ساز و کار محفل Camarilla و رهبری آن، حضور این گروه بر سر میز قدرت همیشه تضمین شده بوده است. این گروه هم مانند تمامی گروه‌های معرفی شده تا به امروز، از دو مجموعه قدرت اصلی برخوردارند که ویژگی‌های آن‌ها به شرح زیر است:

مجموعه اول – Dominate: بر تسلط یافتن کامل بر دیگران تمرکز دارد که قدرت اصلی این گروه به حساب می‌آید که زیرمجموعه‌های آن:
1 – Mesmerize: به واسطه این قدرت دشمنانِ خود و دیگر شخصیت‌ها را در حالت خلسه قرار می‌دهید و آن‌ها به طور کامل ادراک محیطی خود را از دست می‌دهند.
2 – Command: با این قدرت می‌توانید به افرادِ تسلط یافته، دستور دهید تا همه فرامین شما را انجام دهند.

بازی Vampire the masquerade Bloodlines 2

مجموعه دوم – Fortitude: بر قدرت‌های مربوط به مبارزه تمرکز دارد اما تکیه آن‌ها بر قدرت فیزیکی مطلق نیست و نوع ویژه‌ای از دفاع است که زیر مجموعه‌های آن:
1 – Absorb: با فعال کردن این قدرت نه تنها حملات دشمنان آسیبی به شما وارد نمی‌کند، بلکه باعث بهبود آسیب‌های شما هم می‌شود.
2 – Personal Armor: این قدرت پوست شخصیت تحت کنترل را به سختیِ سنگ می‌کند و افزایش آن، باعث پرت شدن دشمنان در اثر ضربات خودشان می‌شود.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 ساخته استودیوی Hardsuit Labs در روزی نامشخص از ماه مارس سال 2020 توسط Paradox Interactive برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One به بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا