اخبار بازی

Vampyr توسط Focus Home Interactive و DONTNOD Entertainment معرفی شد

Focus Home Interactive و DONTNOD Entertainment از یک action RPG جدید به نام Vampyr پرده‌برداری کرده‌اند. این عنوان در جریان رویدادی که توسط Focus Home Interactive برگزار شده، معرفی شده است و احتمالا در ساعات و یا روزهای آتی اطلاعات بیشتری از آن خواهیم شنید.

 

به نقل از TheSixthAxis: "داستان این عنوان، درست پس از اتمام جنگ جهانی اول آغاز می‌شود و بازیکنان نقش یک دکتر را بر عهده خواهند گرفت. او در حالی به خانه بازمی‌گردد که آنفولانزای اسپانیایی در حال فراگیر شدن است. سپس در واقعه‌ای ناگهانی توسط یکی از بیمارانش گاز گرفته شده و تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود."

 

حرف Y در Vampyr احتمالا مرتبط با انتخا‌ب‌های شما در بازی است. به این صورت که شخصیت اول بازی، از یک طرف به خاطر دکتر بودن، قصد شفا دادن و درمان کردن را دارد، اما از طرف دیگر، جنبه خون‌آشامی دکتر، به دنبال کشت و کشتار و تغذیه است.

 

Vampyr هنوز در مراحل اولیه ساخت و توسعه قرار دارد و DONTNOD در تلاش است تا تیم دومی درون استدیو تدارک دیده تا بتوانند بر روی پروژه‌های بیشتری کار کنند. در هر حال جالب خواهد بود که ببینیم آیا سازنده Life is Strange و Remember Me از پس ساخت این بازی به خوبی بر می‌آید یا خیر.

 

 src=/files/Vampyr.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.dsogaming.com/news/vampyr-revealed-rpg-from-dontnod-entertainment-to-be-published-by-focus-home-interactive/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مسعود1393-11-01

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا