اخبار بازی

جزئیات جدید از بازی Vampire: The Masquerade-Coteries of New York

Vampire The Masquerade-Coteries of New York

در حالی که Bloodlines 2 برای عرضه در ماه آپریل برنامه‌ریزی شده، بازی Vampire: The Masquerade-Coteries of New York هم در ژانر نقش‌آفرینی توسط استودیو Draw Distance در حال توسعه بوده تا طرفداران این مجموعه برای تجربه نسخه جدیدی از آن تا ماه آپریل منتظر نمانند. بازی که اکنون نیز جزئیات جدیدی از آن به اشتراک گذاشته شده است.

Coteries یک تجربه داستان محور تک‌نفره بوده که معضلات چالش‌برانگیز اخلاقی و وجود چندین و چند راه برای رسیدن به پایان داستان را در خود جای داده است. این بازی در درجه اول بر متن استوار بوده، طراحی هنری عبوس و سردی دارد و گزینه‌های فراوانی برای دیالوگ در اختیار پلیر قرار می‌دهد. انتخاب شما مبتی بر یک خون‌آشام با اصل و نسب به شما مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که می‌تواند برای تاثیر بر شخصیت‌هایی که ملاقات می‌کنید مورد استفاده قرار بگیرد. مکانیک‌های دیگری نیز برای بازی وجود دارد. با کمرنگ شدن ذات انسانی در شخصیت شما، باید سعی کنید اشتهای خود به خون را متعادل نگه داشته و سعی نکنید ویژگی‌های خون‌آشامی خود را به نوعی آشکارا نشان دهید که نقاب شما را در هم بشکند.

طرح کلی داستان بازی بدین شکل توصیف شده که:

اگرچه شما بازی را به عنوان بخشی از یک فرقه اقتدارگرای خون‌آشامی به نام Camarilla آغاز می‌کنید، به زودی متوجه می‌شوید که جناح‌های دیگری نیز وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها باید به هرج و مرج طلب‌های مستقل اشاره کرد. مسیر شما به ناچار به این جناح‌ها برخورد می‌کند اما انتخاب این که بخواهید از آن‌ها اجتناب کنید یا متوجه شوید هر کدام چه چیزی ارائه می‌کنند با شما خواهد بود.

براساس اطلاعات درج شده در صفحه استیم بازی Vampire: The Masquerade-Coteries of New York در سه‌ماهه پایانی سال 2019 شاهد عرضه این اثر خواهیم بود. تاکنون نیز Nintendo Switch و کامپیوترهای خانگی به عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی معرفی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا