اخبار بازی

استودیوی سازنده بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تغییر کرد، تأخیر تا زمانی نامخشص

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از روند ساخت بازی Vampire: The Masquerade – Bloodline 2 منتشر شده که طبق آن، این عنوان دیگر در سال 2021 عرضه نمی‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Vampire: The Masquerade—Bloodlines 2

کمبود اطلاعات جدید پیرامون Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در چند وقت گذشته (به‌خصوص با تأخیرهای پیاپی) برای طرفداران بازی نگران‌کننده بوده. این عنوان RPG ابتدا قرار بود در اواخر 2020 عرضه شود، اما مدتی بعد این تاریخ به 2021 تغییر پیدا کرد. پس از آن سازندگان اعلام کردند که بازی در اواخر 2021 عرضه می‌شود و حال ناشر بازی یعنی شرکت Paradox Interactive گفته که این عنوان به سال 2021 نیز نخواهد رسید.

علاوه بر آن، گفته شده که استودیو Hardsuit Labs دیگر وظیفه ساخت بازی را بر عهده ندارد. پاردوکس اینتراکتیو از طریق صفحه توئیتر بازی از این استودیو بابت تلاش‌های آن تشکر کرد و نوشت: ” این بازی برای ما بسیار مهم است و از همان اول یک پروژه جاه‌طلبانه به‌شمار می‌رفت.”

در ادامه می‌خوانیم: “برای اینکه به اهداف خود برسیم، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که تغییری نیاز است و در نتیجه، این موضوع زمان توسعه بیشتری را می‌طلبد.”

در حال حاضر تاریخ عرضه جدیدی اعلام نشده و شرکت پاردوکس اینتراکتیو پیش‌خریدهای Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را متوقف کرده است. همچنین مشخص نشده که از حالا به بعد کدام استودیو روند توسعه بازی را ادامه خواهد داد. 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. یچیزی الان خوندم،
    بازی جولای پارسال یعنی 2020 که اولین بار تاخیر خورد (و تا قبلش برای تعطیلات 2020 برنامه ریزی شده بود)، کارگردان خلاقش (Ka’ai Cluney ) و narrative lead بازی (brian Mitsoda – که نویسنده نسخه اول هم بوده) از پروژه میان بیرون. اوایل کار Mitsoda فردی به نام cara ellison رو میاره به عنوان senior writer. اکتبر 2020، همین خانم ellison هم لفت میده از تیم سازنده :دی بعدشم که پرونده اخلاقی Chris Avellone رخ میده و اینم از تیم میندازن بیرون :دی فبریه 2021 هم که تیم سازنده کلهم برداشته میشن از بازی. بعد نزدیک 6 ساال توسعه!!

    دیگه همین دیگه… عجیب و تلخه…

  2. [QUOTE=”SAGAD, post: 4941027, member: 14358″]
    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]فقط منم که فکر میکنم این بازی کلا ریلز نخواهد شد؟[/COLOR] چیزایی که تا حالا نشون دادن به شدت اسکریپت شده بود کاملا واضح بود تو نمایشا
    [/QUOTE]
    خیر!:d اوضاعش واقعا خوب بنظر نمیرسه، مخصوصا با توجه به اینکه استودیوی جدید رو هم معرفی نکردن…

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا