اخبار بازی

شرکت Valve به شایعات ساخت بازی Citadel واکنش نشان داد

شرکت Valve اخیرا به شایعاتی که توسط تایل مک‌وینکر منتشر شده واکنش نشان داده و اعلام کرده که او به هیچ‌گونه اطلاعات داخلی این کمپانی دسترسی ندارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Valve

نمی‌توان سالی را پشت سر بگذاریم و در طول آن شایعه جدیدی در مورد سری Half-Life نشنویم. مدتی پیش تایلر مک‌ویکر در ویدئویی مدعی شد که ولو یک عنوان کواپ FPS/RTS با نام Citadel را توسعه می‌دهد که شباهت زیادی با بازی‌های Half-Life و Left 4 Dead دارد. به گفته او، این عنوان به‌طور خاص با در نظر گرفتن PC قابل حمل استیم دک ساخته می‌شود و همچنین Half-Life 3 نیز در حال حاضر، در دست ساخت نیست.

حال Valve به این شایعه واکنش نشان داده و با انتشار بیانیه‌ای از طریق IGN، به طرفداران یادآوری کرده که اخبار مهم را مستقیما از طرف خود ولو دنبال کنند:

«خوب است که پوشش خبری تایلر مک‌ویکر را با مقدار مناسبی از شک و تردید نگاه کنید. به‌نظر ما این موضوع اهمیت زیادی دارد تا تأکید کنیم که هر چند تایلر یک گیم پرشور و مشتاق است، اما او هیچ‌گونه اطلاعات داخلی از آنچه که درون Valve می‌گذرد، ندارد. همان‌طور که می‌دانید، هر معرفی مهمی از پروژه‌هایی که در حال کار بر روی آن‌ها هستیم یا نیستیم، مستقیما از طرف خودمان خواهد بود.»

هر چند بیانیه ولو به‌طور مستقیم ساخت بازی Citadel را رد نمی‌کند، اما به‌نظر می‌رسد که این کمپانی از طرفداران می‌خواهد تا صرفا از روی گزارشات و شایعات امیدوار نشوند و بجای آن منتظر اخبار رسمی بمانند.

در هر صورت، می‌دانیم که ولو مجموعه هف لایف را به‌طور کامل رها نکرده است. بازی Half-Life: Alyx سال گذشته برای هدست‌های واقعیت مجازی PC عرضه شد که این موضوع را به ما ثابت می‌کند. اما پیش‌بینی اینکه سری Half-Life اکنون چه مسیری را پیش می‌گیرد و دنباله احتمالی آن در چه زمانی منتشر می‌شود، تقریبا غیرممکن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا