اخبار بازیکامپیوتر

گیب نیول: از عرضه شدن Game Pass روی استیم استقبال خواهیم کرد

گیب نیول، مدیرعامل شرکت Valve اعلام کرده که سرویس اشتراکی گیم پس برای مشتریان مایکروسافت یک گزینه بسیار محبوب به‌شمار می‌رود و ولو از عرضه آن بر روی استیم، استقبال خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استیم و Xbox Game Pass

جدیدترین سخت‌افزار ولو یعنی استیم دک اخیرا وارد بازار شده و به همین مناسبت، رسانه PC Gamer به‌تازگی با گیب نیول مصاحبه‌ای را انجام است. بخشی از این مصاحبه به سرویس‌های اشتراکی اختصاص داشت و هرچند نیول در دست ساخت بودن هر گونه سرویس مشابه با Xbox Game Pass را رد کرد، اما او گفت که ولو نسبت به همکاری با شرکت Microsoft جهت ادغام گیم پس با استیم استقبال خواهد کرد:

«به‌نظر من ساخت یک سرویس اشتراکی برای خود، چیزی نیست که در حال حاضر به آن نیاز داشته باشیم. اما برای مشتریان آن‌ها، مشخصا چنین چیزی یک گزینه بسیار محبوب است و ما از همکاری با آن‌ها جهت در دسترس ساختن گیم پس بر روی استیم، کاملا استقبال خواهیم کرد.»

با توجه به مشکلات زیادی که به‌طور کلی در نسخه PC بازی‌ها بر روی گیم پس به‌وجود می‌آید، دسترسی به عناوین از طریق استیم و بهره‌گیری از زیرساخت قدرتمند آن می‌تواند کمک بزرگی به‌حساب بی‌آید. همچنین ادغام شدن احتمالی Game Pass با استیم، بدین معنیست که جامعه کاربری سرویس بیش از پیش گسترش خواهد یافت و کاربران لینوکس نیز به آن دسترسی خواهند داشت.

البته که هنوز هیچ چیز نهایی نشده و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نیول در پایان صحبت‌های خود گفته: «ما در خصوص این موضوع با افراد زیادی در آنجا (مایکروسافت) صحبت کرده‌ایم. موضع ما این است که اگر مشتریان شما چنین چیزی را می‌خواهند، شما باید راهی را برای چگونگی انجام دادن آن پیدا کنید.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا