اخبار بازی

Valve برای کمک به شکل دادن گیم پلی، روانشناس استخدام می کند

استخدام روانشناس توسط valve

 Valve برای کمک به شکل دادن گیم پلی، به دنبال استخدام اقتصاد دان، آمارشناس و روانشناس است.

این کمپانی بازیهای ویدیویی، در حال حاضر برای تعدادی موقعیت شغلی آکادمیک، آگهی اشتغال منتشر کرده است. و به طور ویژه به یک روانشناس محقق، با تجربه فعالیت در روانشناسی تجربی نیازمند است.

با توجه به لیست مشاغل مورد نظر این کمپانی، Valve امیدوار است تا در مورد رفتار انسان ، انگیزه ها و دلایل اصلی تاثیرپذیری، و چگونگی و چرایی آنها برای گرفتن تصمیم هایشان ، بیشتر بداند.

“ما معتقدیم که تمام طراحان بازی به نوعی روانشناسان تجربی هستند. به همین دلیل است که ما به دنبال یک روانشناس تجربی با مهارت تحقیق و پژوهش بسیار بالا هستیم. تا بتواند به وسیله دانش و روش های علمی و روانشناسی، علاوه بر طراحی بازی های ویدیویی، در تمام فعالیت های دیگر Valve نیز تاثیر گذار باشد.”

“ما می خواهیم به وسیله برنامه ریزی دقیق آزمایش های تجربی، روش های مختلف تحقیق، آمار شناسی و پژوهش درباره رفتار انسان، نهایت بهره را از تجربیات شما ببریم تا به ساختن گیم پلی های بسیار قابل توجه و تاثیر گذارتر برای عناوین آینده Valve کمک کند. ما همچین از شما انتظار داریم با تحقیق و سنجش در باره تمام موضوعاتی که به بهبود تجربه مخاطبان، شرکا و کارمندان ما منجر  می شود، کمک کنید.”

این عنوان شغلی به فردی با مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی و با حداق 4 سال سابقه کاری در طراحی آزمایش های تجربی و روش های مختلف پژوهشی برای ارایه دادن بینش مربوط به رفتار شناسی انسان به منظور شکل دادن گیم پلی و تجربه مشتری،  نیاز دارد. این لیست همچنین به تحقیق کردن در باره سخت افزارهای جدید تکنولوژی نیز اشاره کرده است.

طی رویداد GDC در سال گذشته Mike Ambinder روانشناس ارشد تجربی در باره تکنولوژی های فرانگرانه ای همچون brain-computer interfaces (آینده گیمینگ و ارتباط کامپیوتر با مغز انسان) صحبت کرد.

“در حالیکه الگوهای تعاملی کنونی محدود به تفسیر فرمان های ماوس، کیبورد و کنترلرهای حرکتی می شوند، نسل های آینده ی ارتباط بین انسان و کامپیوتر می تواند دربرگیرنده قابلیت تفسیر سیگنال های عصبی باشد که در نتیجه وعده حرکات سریع دقیق و حساس تر، ورودی های گسترده تر، انطباق بلادرنگ وضعیت بازی با حالات درونی گیمر، و ارایه انواع مختلفی از تجربیات گیم پلی را خواهد داد.”

Valve همچنین به دنبال یک آمارشناس است تا به وسیله استخراج دیتاها و ساخت مدلهای آماری به توضیح خط مشی Valve در گذشته و پیش بینی آینده برای (چگونگی) رفتار آنها در تمام محصولاتشان،  بپردازد. به همین ترتیب، آنها در عنوان شغلی اقتصاد دان هم به دنبال فردی که بتواند با توسعه مدل های اقتصادی برای شناسایی چیزهایی که باعث سرگرمی و پاداش بر اساس تجربه در بازی های مختلف و در استیم می شود، هستند.

Valve در حال استخدام متخصصین برای 14 موقعیت شغلی است که شامل مهندس نرم افزار با تجربه در زمینه esports و دو نویسنده نیز می شود.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی Valve موقعیت های شغلی موجود را بررسی کنید.

علی محمد خراسانی

Video Games, Movies and TOOL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا