اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Half-Life Alyx روی PlayStation VR وجود دارد

بازی Half-Life Alyx

عرضه بازی Half-Life Alyx برای هدست‌ واقعیت مجازی استیم برنامه‌ریزی شده است با این حال حداقل به نظر می‌رسد احتمال انتشار این اثر برای سایر پلتفرم‌های واقعیت مجازی نیز وجود دارد.

گرگ کومر (Greg Coomer) طراح شرکت Valve که اکنون روی بازی مورد بحث مشغول به کار است در گفتگو با وبسایت Push Square از احتمال عرضه بازی Half-Life Alyx روی PlayStation VR گفت حال آن که چنین نسخه‌ای در هنگام رونمایی از بازی مورد تایید قرار نگرفت. Push Square با پرسش در این رابطه با متوجه شد هم‌اکنون چنین نسخه‌ای در دست توسعه و ساخت قرار ندارد. امری که با توجه به تریلر رونمایی بازی واضح هم به نظر می‌رسید اما جواب کومر احتمال اتفاق افتادن این مسئله را برای اندکی هم که شده زنده نگه داشت.

کومر در پاسخ اظهار کرد انتشار این عنوان در ابتدا تنها روی SteamVR و هدست‌های واقعیت مجازی پلتفرم کامپیوترهای شخصی اعم از Valve Index، Oculus Rift، HTC Vive و Windows Mixed Reality صورت خواهد گرفت. پس از آن ادامه داد که ایشان اطمینان دارد بسیاری از مخاطبین سونی دوست دارند تا قسمت جدید از مجموعه Half Life را روی پلتفرم خودشان تجربه کنند. با این حال در حالی که چنین نسخه در حال حاضر وجود ندارد اما شرکت Valve هیچ گزینه‌ای را از روی میز خود کنار نگذاشته است. عنوان مورد بحث قرار است در ماه مارچ 2020 در بازار انتشار یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا