اخبار بازی

Valve بازی جدید خود را با نام Artifact The Dota Card Game معرفی کرد

کمپانی « Valve » امروز از بازی جدید خود رونمایی کرد اما این بازی قطعا آن چیزی نیست که فکرش را می‌کنید. نام کامل این عنوان « Artifact The Dota Card Game » است و همان‌طور که از اسمش برمی‌آید یک بازی جمع‌آوری کارت برگرفته شده از عنوان بسیار محبوب « Dota » می‌باشد.

تاریخ عرضه بازی سال 2018 اعلام شده و پلتفرم های آن فعلا مشخص نیست. ولی به احتمال زیاد iOS و اندروید از پلتفرم های اصلی بازی خواهند بود.

Artifact The Dota Card Game

مقایسه این بازی با عنوان بسیار محبوب « Blizzard » در این سبک یعنی « Hearthstone » از همین حالا شروع شده است. جالب است که خود Hearthstone هم یک « Spin-off » از دنیای « World of Warcraft » محسوب میشود.

این روزا بازار چنین بازی‌هایی بسیار گرم شده است و عناوینی مثل « Gwent » ( برگرفته شده از دنیای The Witcher ) و « The Elder Scrolls Legends » از کمپانی « Bethesda » همه نمونه‌ای از بازی های جمع‌آوری کارت هستند. باید منتظر ماند و دید که « Artifact » چگونه با این بازی‌ها رقابت خواهد کرد.

سرپرست پروژه این بازی آقای Brad Muir است که در سال 2005 از « Double Fine » جدا شد و سابقه کار کردن روی بازی‌هایی از جمله « Iron Brigade » و « Amnesia Fortnight » در کارنامه‌ی خود دارد. خود آقای Muir در تویتر اعلام کرد که مدتی است که در حال کار کردن روی این بازی می‌باشد و بی‌صبرانه منتظر رسیدن این بازی به دست طرفداران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا