اخبار بازی

Valve: در آینده PC هم در کنار کنسول های نسل بعد به اتاق های نشیمن می آید

Gabe Newel از شرکت Valve معتقد است که شرکت های تولید کننده قطعات کامپیوتری به زودی محصولاتی را ارائه خواهند کرد که در نهایت می توانند با کنسول های نسل بعد رقابت کنند.


در گفتگویی که دیشب وی در مراسم VGA با وبسایت Kotaku  داشت مدعی شد که Valve به دنبال راه هایی است که رایانه های شخصی را همانند کنسول ها به اتاق های نشیمن مردم بیاورد و از سرویس Big Picture شبکه Steam به عنوان یک نمونه فراتر از انتظار یاد کرد.


Newell گفت که می توان با ارئه پکیج هایی که برای اتصال به تلویزیون ها در منازل در نظر گرفته شده این انخاب را به کاربران داد تا به شبکه Steam در هر فضایی که دوست دارند دسترسی داشته باشند.


" من فکر می کنم در نهایت تعداد زیادی از مردم  و سازندگان بازی ها به این نتیجه خواهند رسید که رایانه های شخصی بیشترین و بهترین شرایط را می تواند برایشان فراهم کند. چرا که آنها نمی خواهند با سرگرم شدن با PC از همه دنیا جدا بیفتند و فاصله بگیرند و پیش خودشان این فکر را کنند که چرا دوستانشان می توانند در اتاق نشیمن بنشینند و این که چرا منابع تصویری آنها با همه  تفاوت دارد؟ و به همین خاطر است که ما، امیدورایم که بتوانیم در آینده این دو محیط همیشه جدا از هم را با همدیگر یکی کنیم. "


" Valve این کار را در آینده قطعا انجام خواهد داد، ولی ما فکر میکنیم که بقیه مردم هم قادر به انجام چنین کاری هستند. قطعا سخت افزار ما قابلیت سازگاری با محیط های مختلف را خواهد داشت. اگر شما راحتی بیشتر ی می خواهید می توانید رایانه های چند منظوره را تهیه کنید. برای کسانی که به دنبال راحت ترین روش ها می گردند، نشستن و راحتی در اتاق نشیمنشان بهترین پاسخ برای آنها خواهد بود. "


"یکی از خوبی های  PC این است که برای افراد مختلف راهکارهای مختلفی هم ارائه می دهد و به دنبال آن خریدارن می توانند آنچه را که متناسب با نیازهایشان است را پیدا کنند. "


Newell در پایان اعلام کرد که Valve در حاضر مشغول کار بر روی موتور نسل بعدش است که هم برای PC و هم برای کنسول های نسل بعد  ' فرصت های جالب توجهی ' ارائه خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا