اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Valorant مشخص شد

استودیو Riot Games امروز به‌صورت رسمی تاریخ انتشار بازی Valorant را اعلام کرد. این عنوان در تاریخ 2 جون منتشر خواهد شد.

بازی Valorant

بازی Valorant که از ماه گذشته در حالت بتا بوده، حالا تاریخ انتشار مشخصی دارد و طی کمتر از دو هفته دیگر به‌صورت رایگان در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی خواهد بود. این عنوان شوتر چند نفره از زمان قرار گرفتن در حالت بتا سر و صدای زیادی ایجاد کرده و باعث شده تا اعداد و ارقام مختلفی در توئیچ جابجا شود. همچنین استودیو Riot Games اعلام کرده که بتای بازی در تاریخ 28 از دسترس خارج خواهد شد.

تهیه‌کننده بازی یعنی خانم Anna Donlon در خصوص عرضه این بازی گفت: “هدف ما همیشه این بوده که Valorant را در سریع‌ترین زمان ممکن، برای بیشترین نقاط ممکن در جهان منتشر کنیم. بنابراین ما بابت عرضه بازی در روز 2 جون هیجان‌زده هستیم.” او ادامه داد: “تیم سازنده مشتاق است تا پشتیبانی چندین دهه‌ای خود را از بازی Valorant و طرفداران شروع کند. این تنها شروع سفر ما با همدیگر است.”

ساخته جدید استودیو رایت گیمز شباهت‌های زیادی به سری Counter-Strike دارد و همچنین همانند Overwatch، یک بازی هیرو-محور است. هر شخصیت دارای قابلیت‌های منحصر بفردی است و بازیکنان در زمان عرضه نسخه اصلی بازی، به بیش از 10 شخصیت دسترسی دارند. در کنار یک مود جدید، نقشه تازه‌ای نیز در نسخه اصلی بازی اضافه خواهد شد که هنوز جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا