اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5نینتندو سوییچ

احتمال عرضه شدن بازی Valorant برای کنسول‌ها

استودیوی رایت گیمز به‌دنبال یک «طراح ارشد بازی» است تا به عرضه بازی Valorant بر روی کنسول‌ها به آن کمک کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Valorant

عنوان شوتر تاکتیکی Valorant حدود دو سال پیش برای PC عرضه شد و توانست به‌لطف گیم‌پلی درگیرکننده خود و پشتیبانی سازندگان با آپدیت‌های مختلف، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. در طول این مدت، هیچ اخبار رسمی مبنی بر عرضه ورژن‌های کنسولی منتشر نشده، اما اخیرا یکی فهرست‌های شغلی مرتبط با این بازی، به انتشار آن برای پلتفرم‌های بیشتر اشاره کرده است.

در یکی از این فهرست‌های شغلی قرار گرفته بر روی وب‌سایت استودیوی Riot Games، می‌توان موقعیت «طراح ارشد بازی برای کنسول» را در قسمت بازی Valorant مشاهده کرد. هر چند اطلاعات قرار گرفته به‌طور مستقیم چیزی را تأیید نمی‌کند، اما در بخش مسئولیت‌ها و وظایف نوشته شده که فرد مورد نظر به «طراحی و بهبود قابلیت‌ها، مودها، و سیستم‌ها جهت عرضه محصولات مرتبط با بازی کنسولی به بازار» کمک خواهد کرد.

البته که باید منتظر ماند و دید آیا پورت‌های کنسولی بازی به‌طور رسمی معرفی خواهند شد یا خیر. رایت گیمز در سال 2020 اعلام کرده بود که نمونه‌سازی‌های اولیه‌ای برای نسخه‌های کنسولی صورت گرفته و تیم سازنده نیز نبست به عرضه Valorant بر روی کنسول‌ها علاقه‌مند است، اما اگر این اتفاق رخ دهد، زمان زیادی نیاز خواهد بود.

بازی Valorant هم‌اکنون به‌طور رایگان برای رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا