اخبار بازی

بازی Valorant در Twitch رکوردشکنی کرد

درحالی که بازی Valorant هنوز به شکل کامل عرضه نشده، بتای محدود این عنوان موفق شد که رکورد بازدیدهای روزانه Twitch را جابجا کند.

بازی Valorant

به نظر می‌رسد ساخته جدید استودیو Riot Games با استقبال بسیار گرمی از سوی طرفداران مواجه شده‌است. بتای محدود Valorant موفق شد در Twitch طی یک روز 1.7 میلیون بیننده جذب کند. همچنین، این بازی در طول یک روز در مجموع 34 میلیون ساعت به طور زنده دیده‌شد که یک رکورد جدید است.

البته این اولین باری نیست که Valorant رکوردشکنی می‌کند. پیش‌تر معرفی گیمپلی بازی تنها در یک روز 12 میلیون بیننده داشت. خانم Anna Donlon (تهیه‌کننده اجرایی استودیو Riot Games) از بازخورد فوق‌العاده طرفداران قدردانی کرد و به آن‌ها قول داد که پیش از عرضه نسخه کامل بازی، بتای محدود برای مناطق بیشتری نیز عرضه خواهد شد.

اگر شما در بین این اعداد و ارقام جای ندارید و تابحال موفق به تجربه یا مشاهده بازی Valorant نشده‌اید، باید بدانید که این عنوان یک بازی شوتر تاکتیکی 5به5 است که با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود. در بتای منتشر شده، 10 شخصیت با قابلیت‌های مختلف در دسترس مخاطبان قرار دارند که این عدد، قرار است در نسخه نهایی افزایش یابد. درست مثل سری Counter-Strike، بازیکنان قادر خواهند بود که در ابتدای هر مسابقه از Valorant سلاح و تجهیزات مورد نظر خود را خریداری کنند.

بازی Valorant قرار است در تابستان امسال تنها برای PC منتشر شود. با اینحال، استودیو Riot Games اخیرا اعلام کرده که در آینده عرضه این بازی را برای پلتفرم‌های دیگر نیز در نظر می‌گیرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”LiFE iS 5TrAnG3, post: 4733912, member: 57813″]
    دلیلش همون Close بتا بودنشه که خوب ربطی هم به پلیرا CSGO نداره 😀 CSGO پدر سوخته ( 😀 ) همین امروز دوباره رکورد پیک پلیر های خودش رو زده پلیر های روزانش هم هیچ فرقی با قبل نکرده !!!
    [/QUOTE]
    آره میدونم اما این قضیه کرونا بنظرم تاثیر خوب داشته علاوه بر اینها 😀 استیم رکورد 20 میلیون پلیر رو زده Csgo هم پیک خودش رسیده مطمئنن خونه نشینی کم تاثیر نزاشته 😀 تویچ هم که خوراکه اینه وقتی بیکار خونه ای و حس هیچی نداری بشینی نگاه کنی که دقیقا وضعیت خیلیاس این روزا 😀
    [QUOTE=”sajjad++, post: 4733913, member: 108120″]
    نه اقا دلیلش فقط پوله، با همه استریمر های معروف قرار داد بستن:D
    [/QUOTE]
    درسته اما فک میکنم کلا همین قضیه Csgo مانند بودنش خیلی بیشتر مخاطب جذب کرده وگرنه Apex و Cod ـم فک کنم همینقد قرار داد بستند ولی نتونستن نزدیک بشن به تعداد ویوورا این، نگاه که میکردم استریمرایی که در بهترین حالت 30-40 هزار ویوور داشتن تا 130k ـم رسیده بودن حالا فرض کن یک قرون پولم نگرفته باشه اون مقدار Donate و ساب تو اون چند ساعت چقد سود میاره واسشون + یک کانتنت راحت واسه یوتیوبشون که میدونن شونصد k ویو میخوره چون Trend ـه 😀

  2. فک کنم یک دلیل بزرگش قرنطینه هم هست، الان Csgo پلیرا بیکار تو خونه نشستن بعد سه قرن بازی تو سبک مورد علاقشون اومده برا همه هم در دسترس نیست ریختن توییچ 😀
    [QUOTE=”esm nadaram, post: 4733877, member: 43750″]
    بازیش واقعا قشنگه اگه بیاد رو کنسول لحظه ای درنگ نمیکنم واسه خریدش
    [/QUOTE]
    Free to Play ـه :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا