اخبار بازی

Valkyria Azure Revolution به دلیل بازخورد هواداران بیشتر RPG مانند خواهد شد

آخرین شماره از مجله هفتگی «فامیتسو»، شامل مصاحبه‌ای با کارگردان بازی «والکیریا آزور روولوشن» آقای «تاکشی اوزاوا» است، که در طول آن آقای «اوزاوا» از بازخورد هواداران نسبت به دموی قابل بازی قرار گرفته در نسخه ژاپنی «Valkyria Chronicles Remastered» و تغییرات ایجاد شده در این عنوان سخن می‌گوید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

بخش‌های از این مصاحبه را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

  • بازخورد بدست آمده از اولین دموی قابل بازی این عنوان بیش از ۳ برابر آن چیزی بود که سازندگان انتظار داشتند.
  • نظرات منفی زیادی در بازخورد‌ها وجود داشته است.
  • سیستم مبارزات تغییرات بسیار زیادی نسبت به دمو داشته. جزییات این تغییرات بر روی وبسایت رسمی بازی قرار خواهد گرفت، اما بازی الان بیشتر حالت RPG مانند به خود گرفته است.
  • از آنجایی که المان‌های اکشن موجود در دمو برای یک بازی RPG بسیار زیاد بودند، بازیکنان نمی‌توانستند به هنگام مبارزه درست فکر و تصمیم‌گیری کنند، به همین دلیل تیم سازنده یک بار جدید برای اکشن بازی (Action Guage) برای دشمن و بازیکنان در این عنوان قرار داده‌اند. 
  • تغییراتی در سیستم بازی ایجاد شده که حال به بازیکنان اجازه می‌دهد به هنگام استفاده از سلاح یا جادو زمان را نگه دارند.
  • از آنجایی که بازی همچنان «Valkyria» نام دارد، تیم سازنده خواست هواداران به وجود مبارزات تاکتیکی را حس کرده‌اند. خصوصا که بازیکنان می‌توانند تیم همراه خود را گلچین کرده و با آنان به جنگ بروند. از این رو برای اینکه بازیکنان بتوانند به خوبی از همراهان و قابلیت‌های آنان استفاده کنند، تیم سازنده این قابلیت را به بازی اضافه کرده است تا بتوانید طرز فکر هر شخص را تغییر دهید. همچنین قابلیت دادن دستور مستقیم به هر یک از اعضای گروه نیز به بازی اضافه شده است.
  • تعداد اعضای گروه همراه از ۳ نفر به ۴ نفر تغییر کرده است.
  • مبارزات و درگیری‌های در نقشه به کل از بازی حذف شده‌اند.
  • دومین دموی بازی تابستان امسال منتشر خواهد شد.

 

«والکیریا آزور روولوشن»، قرار است زمستان امسال به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در ژاپن عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا