اخبار بازینمایشگاه E3

اشتراک Uplay+ معرفی شد

اشتراک Uplay+

شرکت یوبی‌سافت در جریان کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2019 از اشتراک Uplay+ رونمایی کرد. پس از این که طی هفته گذشته، شایعاتی مبنی بر معرفی اشتراکی جدید از سمت کمپانی Ubisoft منتشر شد، این شرکت بالاخره از خدمات تازه خود رونمایی کرد. کارکرد این سرویس مشابه اشتراک Origin Access بوده و در صورت تهیه آن، به خیل عظیمی از عناوین این کمپانی دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین لازم به ذکر است که در سال 2020، شاهد عرضه آن برای پلتفرم Stadia نیز خواهیم بود.

هزینه عضویت در اشتراک Uplay+ برابر با 14.99 دلار در هر ماه است و با تهیه آن، خریدار دسترسی نامحدود به آرشیو بازی‌های یوبی‌سافت که شامل بیش از 100 عنوان مختلف و تمامی افزونه‌ها و محتوای قابل دانلود آن‌ها می‌شود، پیدا می‌کند. همچنین با توجه به تیزر مخصوص این اشتراک، امکاناتی که در دسترس خریداران قرار می‌گیرد شامل محتوای در حال عرضه Season Pass بازی‌ها نیز می‌شود و برای توضیح بهتر این مورد، شرکت از بازی Assassin’s Creed Odyssey به عنوان مثال استفاده کرد. به طور مثال، درصورتی که تنها نسخه عادی عنوان Odyssey را تهیه کرده‌اید، به واسطه عضویت در اشتراک Uplay+ می‌توانید به سرعت از افزونه Legacy of the First Blade و The Fate of Atlantis بهره‌مند شوید.

از دیگر ویژگی‌های این سرویس می‌توان به امکان دانلود مستقیم و تجربه بازی‌ها به صورت آفلاین اشاره کرد. عناوینی که شامل این سرویس می‌شوند عبارتند از: Ghost Recon BreakpointWatch Dogs: Legion – Assassin’s Creed Odyssey و… همچنین به افرادی که حق عضویت دارند، به طور خودکار کد بتا و Early Access بازی‌های یوبی ارسال خواهد شد. این سرویس در تاریخ 3 سپتامبر 2019 منتشر می‌شود اما با ثبت نام در آن از امروز تا 15 آگوست، می‌توانید یک ماه اشتراک رایگان دریافت کنید. برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید. لازم به ذکر است که این سرویس درحال حاضر تنها برای PC درنظر گرفته شده و خبری از نسخه کنسولی نیست.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا