اخبار بازی

Unreal Engine 4 از سال 2014 مورد استفاده قرار میگیرد.

Tim Sweeney، بنیان گذار Epic Games به IGN خبرداد که احتمالا Unreal Engine 4 را از سال 2014 خواهیم دید، و در حال حاضر این کمپانی در حال تحقیق بر روی کنسول های نسل بعد هستند. این میتواند راهنمای خوبی برای فهمیدن زمان لانچ کنسول های نسل آینده نیز باشد.

Sweeney میگوید: این تکنولوژی ای است که احتمالا تا قبل از سال 2014 شما با آن روبرو نخواهید شد. اما تمرکز کردن بر روی هدفی که در نظر گرفته ام، مرا قادر به انجام کارهای واقعا جالبی میکند. کارهایی که در حال حاضر عملی نیستند، اما به زودی میشوند.

او ادامه میدهد: یکی از مفیدترین و پربارترین کارهای ما در این صنعت، به Unreal Engine اول در سال 1996 برمیگردد. زمانی که من نرم افزاری را عرضه کردم که دارای خصوصیات جدید زیادی بود، و چیزهایی داشت که پیش از آن تا به حال دیده نشده بود. و احساس میکنم کاری که با Unreal Engine 4 در حال انجام دادنش هستم، یعنی جستجو و دستیابی به تکنولوژی ای که در حال حاضر مردم فقط میتوانند به آن فکر کنند، چون چندین سال به عملی شدن آن ها باقی مانده است، به همین دلیل میباشد. اما من پتانسیل بسیار بالایی را در پروژه میبینم و کار ما برایمان خیلی خیلی سرگرم کننده است.

به هر حال همانطور که آخرین بازی شرکت Epic یعنی Gears of War 3 نشان داد، در اواخر نسل حاضر به سر میبریم. تنها کاری که فعلا میتوانیم انجام دهیم تصور نسل آینده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا