اخبار بازی

تهدید به مرگ تاثیرش را گذاشت، یونیتی سیاست‌های جدیدش را تغییر می‌دهد!

شرکت یونیتی که سازنده موتور بازی‌سازی محبوبی به همین نام است، پس از حواشی فراوان و واکنش منفی بسیاری از توسعه‌دهندگان، تصمیم گرفته که سیاست کسب درآمد جدید و جنجالی خود را تغییر بدهد.

هفته پیش بود که کمپانی یونیتی رسما از استراتژی جدید خود برای درآمدزایی پرده برداشت که البته با واکنش‌های منفی بسیاری همراه بود؛ طبق این اعلامیه، یونیتی قصد داشت از آغاز سال ۲۰۲۴ به ازای هر بار نصب عناوینی که با این موتور ساخته شده‌اند، مبلغی را علاوه بر هزینه معمول استفاده از انجین یونیتی، از توسعه‌دهندگان دریافت کند.

واکنش‌ها به این خبر به حدی تند بود که این کمپانی بخاطر نامه‌ای که در آن کارمندانش تهدید به مرگ شده بودند، ناچار شد تا دفاترش در شهرهای آستین و سان فراسییسکو را موقتا تعطیل کند و یکی از جلساتش را کنسل کند.

حالا اما یونیتی بیانیه‌ای منتشر نموده‌اند که در بخشی از آن نوشته شده:« ما خواسته شما را شنیدیم؛ به علت سردرگمی و نگرانی ایجاد شده بابت سیاست هزینه زمان اجرایمان که در روز سه‌شنبه اعلامش کردیم، عذرخواهی می‌کنیم. ما درحال گوش دادن هستیم، با اعضای تیم، کامیونیتی، مشتریان و شرکای خود صحبت خواهیم کرد تا تغییراتی را در خط مشی خود ایجاد بنمائیم؛ در روزهای آتی به‌روزرسانی‌های جدید را به شما اطلاع می‌دهیم، از بازخورد صادقانه و انتقادی شما متشکریم ».

باید دید که آیا شرایط برای یونیتی و مشتریانش دوباره به تعادل سابق برخواهد گشت یا اینکه این موتور بازی‌سازی محبوب بدلیل سیاست‌های پول پرستانه سازندگانش، به ورطه نابودی پای خواهد گذاشت…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا