اخبار بازی

کمپانی Unity از سیاست‌های درآمدزایی جدیدش رونمایی کرد

بعد از جنجال‌هایی که بخاطر استراتژی جدید درآمدزایی شرکت Unity، از انجین بازیسازی محبوبش به پا شد، این کمپانی چند روز قبل اعلام کرد که در این مورد تجدیدنظر خواهد کرد و حالا از استراتژی و سیاست جدیدش برای کسب درآمد بیشتر رونمایی کرده که بنظر تا حدی معقول‌تر از استراتژی قبلیست.

برخلاف طرح قبلی که بازی‌های ساخته شده روی تمامی ورژن‌های انجین یونیتی را تحت تاثیر سیاست Runtime Fee قرار می‌داد، در طرح جدید عناوینی که بر روی Unity Personal ساخته می‌شوند، از این قائده مستثنا خواهند بود و الزام به نمایش صفحه « Made With Unity» هم در هنگام لانچ بازی، برداشته خواهد شد.

با اینکه بازی‌های ساخته شده با Unity Pro و Unity Enterprise همچنان مورد اعمال سیاست Runtime Fee قرار خواهند گرفت، اما تغییرات عمده‌ای نسبت به ورژن قبلی خواهند داشت که مهم‌ترین آنان، حذف شرط اعمال Runtime Fee برای بازی‌هاییست که قبل از معرفی این سیاست جدید منتشر شده‌اند؛ بدین ترتیب فقط عناوینی باید هزینه مذکور به ازای هر نصب را پرداخت کنند که از سال ۲۰۲۴ به بعد منتشر شوند.

به نظر شما با وجود تغییرات ذکر شده، آیا همچنان این سیاست عادلانه خواهد بود یا شرایط را برای توسعه‌دهندگان موبایل سخت‌تر از قبل می‌کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا