اخبار بازی

Unity: واقعیت مجازی یک هوس نیست Spector اشتباه می کند

مدیرعامل Unity Technologies «یونتی تکنولوژی» John Riccitiello« جان ریکسیتیلو» که سابقه مدیرعامل EA بوده با صحبت های «وارن اسپکتر» خالق Deus Ex در مورد این که تکنولوژی واقعیت مجازی یک هوس است موافق نیست.

ریکسیتیلو در واقع به این اشاره دارد که تکنولوژی واقعیت مجازی و هدست آن به روی صورت گیمران در آینده ای نزدیک احمقانه نخواهد بود.

ریکسیتیلو دفاع خود از واقعیت مجازی را این طور شروع کرد:« من با بخشی از صحبت های وارن در مورد واقعیت مجازی موافقم، ولی در آینده نزدیک وقتی مردم این هدست ها را استفاده کنند دیگر شکلشان احمقانه نخواهد بود، چه کسی به شخصی نگاه می کند که به صورت مسخره بدون موزیک می رقصد؟. واقعیت این هست که سال 2016 تکنولوژی واقعیت مجازی برروی کامپیوترهای high-end عمومیت پیدا خواهد کرد و در سال 2017 این دستگاه ها جزئی اصلی خواهند شد، در این سال لپ تاب ها برای بدست آوردن قدرت مورد نیاز برای اجرا یک بازی نیازمند واقعیت مجازی و ابزارهای آن خواهند شد.»

ریکسیتیلو ادامه داد:« گیمران الان دارای دستگاه های قابل حمل هستند و آنان خواهان استفاده دستگاهشان از Oculus Rift وVive یا حتی HoloLens هستند. در این موقع هست که ما می توانیم این مشکلات را با سرگرمی حل کنیم. من به یاد دارم زمانی را که می گفتم گوشی ها هوشمند هوس هستند، اما حالا آنان عمر درازی دارند. وارن هم یکی از همین افرادی هست که چنین صحبت هایی را انجام می دهد، با این حال من هرگز دوست ندارم با او مخالفت کنم، او در این سال یعنی 2016 درست می گوید ولی بعد از این مدت خیر.»

ریکسیتیلو در آخر خطاب به خالق Deus Ex این طور گفت:«با اینکه او Deus Ex را خلق کرده،بنابراین او قابل ستایش هست( او شبیه خدا است) من چیزی دیگر می توانم بگویم؟ حتی خدایان هم می توانند مرتکب اشتباه شوند.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا