اخبار بازی

Unity: معماری PS4 و RAM آن تکنیک هایی را که در خیالات ممکن بود شدنی می کند

8 گیگ RAM کنسول PS4 و اینکه چه مقدار از آن در بازی ها استفاده می شود، بارها مورد ستایش قرار گرفته است.
پیرو این موضوع وبسایت Gamingbolt نظر رئیس شرکت Unity یعنی آقای David Helgason را جویا شده است. از آقای Helgason پرسیده شد که آیا RAM کنسول PS4 و معماری آن، مزایایی را برای سازندگانی که از موتور Unity در ساخت بازی برای PS4 بهره می برند به همراه دارد؟ ایشان پاسخ داند: "مسلما. این معماری ساخت بازی را راحت می کند و تکنیک هایی را که قبلا در خیالات ممکن بود شدنی می کند. ما می خواهیم مانند هر کس دیگری کارمان را فوق العاده قدرتمند با کاربری راحت کنیم."
البته این صحبت ها به معنی اهمیت ندادن به Xbox One نیست و ایشان ادامه می دهند: "کار با Unity بسیار راحت است. ما می خواهیم ابزارهایی را بسازیم که بتوان بازی ها و دیگر محصولات را در جلوی چشمان دیگران قرار داد. ما مسلما به طور کامل قابلیت هایمان را به همراه امکانات منحصر به فرد، به دو کمپانی Sony Computer Entertainment و Microsoft ارائه می کنیم. فلسفه Unity پوشش همگانی است. ما سعی می کنیم ابزارهای حرفه ای و قدرتمند را به دست بیشترین سازندگان ممکن برسانیم. ما می خواهیم چه سازندگان بزرگ، چه یک فرد به تنهایی، شانس برابر در موفقیت داشته باشد. SCE و به تازگی مایکروسافت اخیرا راه را برای عرضه بازی های سازندگان کوچکتر بیشتر باز کرده اند و ما از چنین تغییری مسروریم. این مورد برای کل صنعت گیم و بازیکن ها مفید است."
کمتر از دو ماه به عرضه PS4 and Xbox One مانده است و رقابت این دو کنسول داغ تر از همیشه شده است. نظر شما پیرامون عملکرد Unity در نسل بعد چیست؟
GB

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا