اخبار بازی

مذاکره سونی با کارگردان فیلم Bumblebee برای کارگردانی فیلم Uncharted

فیلم Uncharted

پس از جدایی دن تراختنبرگ، شرکت سونی مذاکرات جدیدیش را به منظور انتخاب گزینه جدید برای کارگردانی فیلم Uncharted آغاز کرده است. تراویس نایت (Travis Knight) که با کارگردانی دو فیلم Bumblebee و Kubo and The Two Strings شناخته می‌شود گزینه جدید Sony Pictures بوده که در حال مذاکره با آن‌ها است.

به گزارش Deadline مسئولیت نایت در پروژه سینمایی سونی هنوز مشخص نبوده اما اگر مذاکرات نتیجه دهد ایشان به عنوان جدیدترین فردی معرفی می‌شود که هدایت پروژه مذکور را در دست گرفته است. شان لوی از افرادی بود که پیش از این به عنوان کارگردان فیلم مورد بحث معرفی شده بود اما در سال 2018 این پروژه را ترک کرد. پس از آن دن تراختنبرگ که ساخت فیلم تحسین شده 10 Cloverfield Lane را در کارنامه دارد به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب شد. اما ایشان هم مدتی پیش خبر جدایی خود از پروسه ساخت و کارگردانی فیلم Uncharted به اطلاع مخاطبین رساند.

پیش از این گزارش منبع نشریه Deadline بیان می‌داشت شرکت سونی برنامه دارد تا انتهای تابستان، فرد جدیدی را برای کارگردانی اقبتاس سینمایی خود از روی مجموعه بازی اکشن ماجراجویی استودیو ناتی‌داگ برگزیند و مذاکرات جدید آن‌ها نیز در راستای گزارشات منتشر شده قرار می‌گیرند. تاکنون مشخص شده که تام هالند بازیگر شخصیت اسپایدرمن در فیلم Spider-Man: Far From Home وظیفه ایفای نقش دوران نوجوانی شخصیت اصلی این مجموعه یعنی نیتن دریک را برعهده خواهد داشت.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. re که برای فیلم ساختن پتانسیل بسیار زیادی داشت آخرش این شد
    uncharted که از ریشه یه داستان b داره قراره چی بشه؟
    بهترین فیلم بازی ساخته شده silent hill 1 بود. اونم صرفا به خاطر دنیایی پر از جزییات و پیچیدگی و داستانی بسیار غنی که فیلمنامه نویس (و کارگردان) نهایتن از 10 درصدش استفاده کردن و موفق شدند.
    بازیهایی مثل uncharted اگر از 100 درصد از پتانسیل داستانی و دنیای بازی هم استفاده کنن، بازهم نسبت به خود بازی هیچ حرف خاصی برای گفتن نخواهند داشت.
    [SPOILER]نمیدونم چرا یهویی یاد فاجفه مکس پین افتادم. کاش این فیلم لعنتی رو هیچوقت ندیده بودم…[/SPOILER]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا