اخبار بازیکامپیوتر

تاریخ عرضه نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection از طریق فروشگاه اپیک گیمز لو رفت

طبق اطلاعات درج شده در فروشگاه اپیک گیمز، نسخه پیسی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در تاریخ 20 ژوئن 2022 (30 خرداد) عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

سال گذشته سونی به‌طور رسمی از ریمستر شدن دو بازی آخر مجموعه Uncharted خبر داد. این معرفی همچنین با تأیید شدن بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی همراه بود، اما سونی ابتدا نسخه کنسولی را برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرد. حال پس از گذشت چند ماه، فروشگاه اپیک گیمز در یک مقاله جدید که به بزرگ‌ترین بازی‌های PC سال 2022 اختصاص دارد، این عنوان را برای تاریخ 20 ژوئن لیست کرده است. البته این تاریخ اکنون به عبارت «به‌زودی» تغییر یافته و دیگر قابل مشاهده نیست.

این در حالی است که مدتی پیش نیز تاریخ متفاوتی (15 جولای) از طریق دیتابیس استیم لو رفته بود. در هر صورت، سونی تاکنون هیچ تاریخی را به‌طور رسمی مشخص نکرده، اما چنانچه تاریخ ثبت شده توسط اپیک گیمز نهایی باشد، انتظار می‌رود که به‌زودی از طرف سازندگان نیز اعلام شود.

این کالکشن نسخه ریمستر دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy را در بر دارد و هم‌اکنون بر روی PS5 در دسترس است. در حال حاضر جزئیات چندانی از پورت PC بازی مشخص نیست، اما قبلا اعلام شده بود که استودیوی Iron Galaxy وظیفه توسعه این نسخه را بر عهده دارد.

علی‌رغم اینکه نسخه چهارم پایانی بر ماجراجویی‌های نیتن دریک محسوب می‌شود، ناتی داگ بارها نسبت به بازگشتن به دنیای آنچارتد علاقه نشان داده است. مدتی پیش نیز استخدام‌کننده جدیدی با هدف «سازمان دادن تیم‌های جدید نه‌تنها برای ساخت بازی‌های آینده، بلکه برای میراث Uncharted» به استودیوی ناتی داگ وارد شد؛ بنابراین باید دید برنامه‌های سونی برای آینده این فرنچایز محبوب به چه صورت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا