اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

تاریخ عرضه و اولین جزئیات بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection اعلام شد

سونی بالاخره اعلام کرده که بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در تاریخ 28 ژانویه 2022 (8 بهمن) و با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

این کالکشن که ریمستر دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy را در بر دارد، برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. با این‌حال، سازندگان در حال حاضر زمان دقیقی را برای عرضه نسخه PC اعلام نکرده‌اند و اطلاعات تکمیلی مربوط به این نسخه، در آینده اعلام خواهد شد.

اما در خصوص محتویات بازی، سونی تأیید کرده که این کالکشن شامل حالت مولتی پلیر بازی نخواهد بود و تنها بخش داستانی را در بر دارد. سه حالت گرافیکی مختلف برای دارندگان پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده که سونی اکنون اولین جزئیات آن‌ها را اعلام کرده است. حالت Fidelity Mode تجربه 4K نیتیو همراه با 30 فریم را ارائه می‌دهد، حالت Performance Mode به‌صورت 60 فریم و حالت Performance+ Mode مود نیز به‌صورت 120 فریم و با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود.

پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس (تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی)، صدای سه بعدی و همچنین لودینگ‌های به‌شدت سریع نیز از دیگر ویژگی‌های مهم Uncharted: Legacy of Thieves Collection بر روی کنسول PS5 محسوب می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، قیمت این کالکشن برابر با 50 دلار خواهد بود؛ اما دارندگان فعلی Uncharted 4 یا Uncharted: The Lost Legacy می‌توانند در هنگام عرضه با پرداخت 10 دلار به نسخه ریمستر دسترسی یابند. البته افرادی که از طریق سرویس PlayStation Plus به نسخه‌های PS4 دسترسی دارند، امکان ارتقا دادن بازی‌های خود به نسخه PS5 را نخواهند داشت.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در تاریخ 8 بهمن برای PS5 و در زمان نامشخصی از سال 2022 برای PC منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا