اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

ثبت شدن رده بندی سنی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در استرالیا

در حالی که هنوز اخبار رسمی جدیدی از بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection اعلام نشده، این عنوان از طرف سازمان رده بندی سنی استرالیا درجه سنی بالاتر از 15 سال را دریافت کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection

چند ماه پیش بود که سونی از مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves Collection رونمایی کرد؛ مجموعه‌ای که شامل ریمستر دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy بوده و قرار است برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. سونی در هنگام معرفی اعلام کرده بود که این کالکشن در اوایل 2022 منتشر می‌شود. هر چند تاکنون زمان دقیقی برای عرضه مشخص نشده، اما با توجه به ثبت شدن درجه سنی بازی در کشور استرالیا، ممکن است به‌زودی شاهد اعلام رسمی یک تاریخ دقیق و اطلاعات جدید باشیم.

همچنین باید به یاد داشت که فیلم سینمایی آنچارتد نیز برای 18 فوریه (29 بهمن) تاریخ خورده و ممکن است که سونی تاریخ عرضه بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را با تاریخ اکران فیلم، هماهنگ کند. در هر صورت، بازی برای اوایل سال آینده برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به عرضه آن، اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته شود.

در کنار این کالکشن، دیگر عنوان بزرگ پلی استیشن یعنی بازی God of War نیز در اواسط ژانویه به PC می‌آید و بعید به‌نظر می‌رسد که Uncharted: Legacy of Thieves Collection زودتر از آن منتشر شود. شایان ذکر است که پورت PC کالکشن آنچارتد توسط استودیوی Iron Galaxy ساخته می‌شود و طبق اعلام رسمی، با فاصله کمی نسبت به نسخه PS5 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا