اخباراخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

ناتی داگ احتمال ساخته شدن نسخه بعدی Uncharted را رد نمی کند

شان اسکایگ یکی از کارگردانان بازی Uncharted: The Lost Legacy طی مصاحبه ای درباره ساخت نسخه بعدی آنچارتد صحبت کرد  و گفت:”آنچارتد فرنچایزی است که افراد شاغل در این استودیو به آن علاقمند هستند”

از زمان عرضه بازی تحسین شده Uncharted 4 در سال 2016 و نسخه فرعی Uncharted: The Lost Legacy در سال 2017، فرنچایز پرفروش استودیوی مطرح Naughty Dog در سکوت به سر برده است. از آنجایی که نسخه چهارم این سری سعی داشت تا داستان شخصیت اصلی این سری یعنی نیتن دریک را به سرانجام برساند، و همچنین خود Naughty Dog هم پس از ساخت آن بر روی ساخت نسخه دوم سری The Last Of Us متمرکز شده بود، طرفداران در رابطه با ساخته شدن نسخه بعدی این عنوان اکشن ادونچر به شک و تردید افتاده بودند.

در حالی که هنوز هیچ صحبت قطعی  از سوی ناتی داگ در رابطه با اینکه آیا قرار است نسخه جدیدی از این بازی ساخته شود یا نه وجود ندارد Shaun Escayg -کریتیو دایرکتور بازی Uncharted: The Lost Legacy اخیراً در مصاحبه ای با گیمزرادار گفت: Uncharted «فرنچایزی است که استودیو آن را دوست دارد» و چیزی است که ناتی داگ «می‌خواهد بیشتر آن را ببیند».اسکیگ در پاسخ به این سوال که آیا Naughty Dog قصد بازگشت به Uncharted را داشته است، گفت: “من فکر می کنم ما می توانیم با اطمینان بگوییم که هرگز نمی توانیم بگوییم هرگز.” Uncharted فرنچایزی است که ما و در واقع کل استودیوآن را دوست دارد.

برای مشاهده نقد و بررسی بازی Uncharted 4 بر روی این لینک کلیک کتید.

شایان ذکر است که این گفته شان اسکایگ با موضع اخیر ناتی داگ در رابطه با ادامه دادن سری آنچارتد مطابقت دارد. در آگوست سال گذشته، رئیس Naughty Dog، ایوان ولز، در پاسخ به سوالی مشابه گفته بود که که استودیو هنوز “عشق زیادی” به سری Uncharted دارد. همچنین جالب است بدانید که گزارش‌ها حاکی از این هستند که یک بازی جدید از سری آنچارتد در یک مقطع زمانی در استودیوی بند در حال توسعه بود، قبل از اینکه این استودیو اجازه ساخت IP جدید خود را از سوی مدیران سونی به دست آورد.

البته، طرفداران Uncharted در حال حاضر روز های شلوغی را سپری می کنند زیرا، علاوه بر عرضه نسخه ریمستر شده Uncharted: Legacy Of Thieves برای PS5،  در انتظار اکران فیلم Uncharted با بازی تام هالند هم هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازی سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا