اخبار بازی

Uncharted 4 تا بهار 2016 تاخیر خورد

اگر امسال قصد برنامه ریزی برای خرید بازی Uncharted 4 را بر روی PS4 داشته اید، بهتر است فعلا دست نگه دارید و عجله نکنید. امروز سونی خبری بسیار ناراحت کننده در رابطه با بازی منتشر کرد. این شرکت امروز انتشار بازی را از سال 2015 به بهار 2016 به تعویق انداخت. در ادامه خبر با بازی‌سنتر همراه باشید.

دو کارگردان بازی یعنی Neil Druckmann و Bruce Straley در طی یک بیانیه این نکته را متذکر شدند که به تاخیر انداختن بازی واقعا برای بازی لازم بوده و یکی از دلایل اصلی آن عرضه عنوانی با درجه کیفی درخور انتظارات طرفدار می‌باشد.

از زمان نمایش گیم پلی Uncharted 4: A Thief's End و شکل گرفتن داستان بازی، ما متوجه شدیم که این عنوان بسیار بلند پروازانه تر از آن چیزی است که ما در اصل پیش بینی می کردیم. پس از صرف چندین سال با Nathan Drake تیم ما فهمید که او برای ماجراجویی هایش نیاز به توجه بیشتر دارد و مسلما این بازی سزاوار توجه دقیق به جزئیات است و نیاز به داستان سرایی متفاوت دارد که ناتی داگ با آن شناخته می شود.

بنابراین ما انتخاب دشوار تاخیر بازی را انجام دادیم و مطمئن باشید که این چند ماه اضافه نه تنها موجب خواهد شد که Uncharted 4: A Thief's End به استاندارد های بالایی برسد، بلکه انتظارات طرفداران را از ناتی داگ برآورده می کند.

با تشکر از صبر و شکیبایی شما – ما می دانیم که انتظار برای بازی مشقت بار خواهد بود، اما مطمئن باشید Uncharted 4 نشان می دهد که این مدت انتظار کاملا ارزش خواهد داشت.

تیم ناتی داگ کاملا بر روی ساخت بازی تمرکز خواهد کرد و مطمئن باشید که داستان Nathan Drake آن طور که سزاوارش است بسته خواهد شد.

این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ نامعلومی در سال 2015 منتشر شود، اما امروز به بهار سال 2016 موکول شد. 

اگر بخواهیم یک دلیل منطقی برای تاخیر هایی که این چند ماه اخیر شاهد بودیم بیان کنیم، بدون شک دلیل تمام این تاخیرات دشوار بودن سازگاری سازندگان با تکنولوژی های نسل بعدی برای ساخت بازی می‌باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا