اخبار بازی

دیزنی تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws را لو داد!

طبق پستی از دیزنی، بازی جدید و جهان باز شرکت Ubisoft که بر اساس دنیای جنگ ستارگان توسعه داده می‌شود و Star Wars Outlaws نام دارد، در اواخر 2024 بصورت رسمی عرضه خواهد شد.

به گزارش رسانه مطرح IGN، این پست در وبلاگ رسمی دیزنی با نام Disney Parks منتشر شده بود و تاریخ انتشار عنوان موردانتظار یوبیسافت را لیست کرده بود؛ پیش از این فقط می‌دانستیم که بازی مذکور در 2024 عرضه خواهد شد و بازه زمانی دقیق‌تری مشخص نشده بود.

این درحالیست که در ماه می سال گذشته، قبل از اینکه Star Wars Outlaws بصورت رسمی معرفی شود، گزارش‌ها حاکی از آن بود که یوبیسافت قصد دارد تا بازی جهان باز جنگ ستارگان خود را در اوایل سال 2024 منتشر کند. با این حال یوبیسافت چند ماه بعد اعلام کرد که بازی بزرگی که تصمیم داشت در اوایل 2024 منتشر کند را تاخیر زده و اگرچه نامی ذکر نکرد اما با مقایسه این دو گزارش می‌شود حدس زد که منظور آن‌ها، Star Wars Outlaws بوده است.

باید دید که درنهایت آیا ماجراجویی جدید جنگ ستارگان یوبیسافت می‌تواند به مجموعه بازی‌های بزرگ این فرانچایز ادامه دهد یا در دام‌هایی می‌افتد که اخیرا فیلم‌های این مجموعه را تکراری و یکنواخت کرده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا