اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

امکان دارد اسم بازی Gods and Monsters به Immortals: Fenyx Rising تغییر کند

بازی در حال ساخت شرکت یوبی‌سافت توسط کمیته رده‌بندی سنی بازی‌های دیجیتال تایوان با عنوان جدید Immortals: Fenyx Rising برای گروه سنی 12 سال بر روی پلتفرم‌های  رایانه‌ی شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کنسول نینتندو سوییچ تایید شد.

اگرچه این عنوان می‎تواند مربوط به بازی جدی باشدی اما احتمال اینکه این اسم جدید برای بازی Gods and Monsters باشد. این بازی که عنوانی اکشن در سبک بازی Breath of The Wild است با تریلری کوتاه در رویداد E3 سال 2019  معرفی شد.

از آن زمان تاکنون یوبی‌سافت به ندرت در مورد این بازی صحبت کرده است. اما اسم این بازی دوباره با خبر ساخت نسخه اولیه‌ی آن برای پلتفرم استریم گوگل استدیا بر سر زبان آمد. در آن زمان یوبی‌سافت اعلام کرد که اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را در آینده منتشر خواهد کرد و همچنین اعلام کرد که این بازی دیگر Gods and Monsters خوانده نخواهد شد.

تصور بر این بود که اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در طی رویداد یوبی‌‌سافت فوروارد در ماه جولای منتشر شود. اما این اتفاق رخ نداد. انتشارات یوبی‌سافت قرار است رویداد دیگری از یوبی‌‌سافت فوروارد را در این ماه برگزار کند و احتمال دارد در طی آن اخبار و اسم جدید این بازی با یک گیم‌پلی جدید از آن منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا