اخبار بازی

شرکت Ubisoft بازی جدیدی در راه دارد

آیا نسخه جدید بازی Assassin's Creed معرفی خواهد شد؟

به‌تازگی شعبه چین شرکت Ubisoft با انتشار توئیتی به یک معرفی جدید اشاره کرده‌است.

شرکت Ubisoft

چند ساعت پیش آقای دنیل احمد (آنالیزور ارشد Niko Partners) که به بازار صنعت بازی‌های ویدئویی در چین تسلط زیادی دارد، این توئیت که توسط شعبه چینی صفحه یوبیسافت به اشتراک گذاشته شده‌بود را مورد توجه عموم قرار داد. طبق گفته او، این معرفی در طول همین امروز شکل می‌گیرد.

نکته قابل توجه این است که روز گذشته نیز Shinobi در فروم اینترنتی ResetEra به‌شکل مبهمی به معرفی نسخه‌ای جدید از سری Assassin’s Creed اشاره کرده‌بود. به هر حال، تا پایان امروز خواهیم دید که یوبیسافت قصد دارد چه عنوانی را معرفی کند.

حدس و گمان‌ها در مورد نسخه جدید Assassin’s Creed از مدت‌ها پیش شروع شده‌است. برخی از شایعات می‌گویند پسوند نسخه جدید این سری Vikings خواهد بود و برخی دیگر به نام Ragnarok اشاره دارند. همچنین، طبق شایعات این نسخه نیز همانند Black Flag یک بازی میان نسلی است و برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”Akiba, post: 4746482, member: 31999″]
    یه موردی… حالا چرا AC ؟
    احیانا اون استودیویی که Skull & Bones رو میساخت، سمت آسیای شرقی نبود؟
    الان سرچیدم… سنگاپور… یهو دیدید اومدن تاریخ عرضه و اطلاعات جدید از این دادن:-” این چین هم… مثلا نماینده استودیوهای آسیاییه یوبی باشه و …:-”
    کلا عجیبه اکانت چین تیز کنه:D
    [/QUOTE]
    عجیب که هست ولی همه رو حرفای شینوبی حساب باز کردن دیگه. 😀 منم همونطور که همه گفتن احتمال میدم طبق معمول یه CG کوتاه ببینیم یه ساعت بعد…

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا