اخبار بازی

یوبی‌سافت از بازی Splinter Cell می‌گوید

بازی Splinter Cell

«کمپانی یوبی‌سافت» با مقوله‌ی زنده نگاه داشتن عناوین تا زمانی که انجام این کار منطقی به نظر برسد غریبه نیست. درحالی که ساخته شدن نسخه جدید از سری فوق‌العاده محبوب Prince of Persia می‌تواند باعث خوشحالی همه شود، اما ساخته شدن عناوینی همچون Rayman Origins و Beyond Good & Evil 2 طرفداران را متوجه این نکته می‌سازد که در داخل یوبی‌سافت هیچ چیز غیر ممکن نیست! اخیراً صحبت‌ها و اشارات فراوانی درباره بازگشت بازی Splinter Cell می‌شود. این اشارات چه از طریق حضور سم فیشر، شخصیت اصلی فرنچایز، به صورت ایستر اگ در عناوین Ghost Recon: Wildlands و Far Cry New Dawn و چه از طریق لیست‌هایی که توسط خرده فروشی‌های معتبر لو می‌روند، همگی به بازگشت این کارکتر دوست داشتنی اشاره دارند. اما ظاهراً خود کمپانی درباره بازگشت «اسپلینتر سل» دچار دوگانگی شده است.

طی جدیدترین مصاحبه‌ای که وب‌سایت IGN با آقای Yves Guillemot مدیرعامل یوبی‌سافت انجام داده، وی اذعان داشت انتظار طرفداران از نسخه جدید بسیار بالاست و سازندگان ما نیز از نحوه برآورده کردن این انتظارات دچار تردید شده‌اند و درحال حاضر شدیداً نگران هستند. از آخرین باری که طرفداران کنترل سم فیشر را در دست گرفته‌اند مدتی می‌گذرد و در این دوران، صنعت [بازی‌سازی] دچار تغییرات گسترده‌ای شده است. هنگامی که یک بازی جدید می‌سازید، باید مطمئن شوید محصول نهایی با آن‌چه که قبلاً توسعه دادید متفاوت باشد. آخرین باری که ما یک اسپلینتر سل جدید ساختیم، فشار زیادی را بخاطر خواسته‌های طرفداران تحمل کردیم و این امر، منجربه اضطراب و دشوار شدن شرایط کار تیم‌ها روی بازی شد. «گیمو» در اضافه افزود: درحال حاضر افرادی هستند که مسؤلیت این برند را برعهده دارند اما فعلاً نمی‌توانم جزئیات بیشتری از این امر ارائه دهم.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که «سایر برندها، همچون Assassin’s Creed، با موفقیت بیشتری همراه هستند و به همین علت، اکثر افراد علاقه دارند وقت خود را صرف توسعه این فرنچایز کنند. این امر باعث می‌شود توسعه بازی‌های دیگر به علت کمبود منابع با مشکلات جدی مواجه شود.» درهرصورت به نظر می‌رسد اسپلینتر سل از یاد یوبی‌سافت فراموش نشده و به احتمال زیاد در کنفرانس خبری این کمپانی در جریان E3 2019 خبرهایی از نسخه جدید بشنویم. هم اکنون می‌توانید بررسی بازی Far Cry New Dawn آخرین ساخته‌ این شرکت را در وب سایت بازی‌سنتر مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا