اخبار بازی

یوبیسافت E3 2023 را ترک کرد، بازگشت Ubisoft Forward

شرکت Ubisoft رسما اعلام کرده که در E3 امسال حضور نخواهد داشت و بجای آن، رویداد Ubisoft Forward را در تاریخ 22 خرداد برگزار خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد Ubisoft Forward

پس از نینتندو و ایکس باکس، یوبیسافت کمپانی بزرگ بعدی است که از رویداد E3 2023 کناره‌گیری کرده و قصد دارد تا رویداد مستقل خود را برگزار کند. کمپانی فرانسوی این خبر را با انتشار بیانیه‌ای از طریق رسانه VGC به گوش مخاطبان رسانده و گفته:

«E3 همواره در طول سال‌های اخیر لحظات بیادماندی را در سراسر این صنعت به ارمغان آورده است. هر چند ما ابتدا برنامه داشتیم تا در E3 حضور پیدا کنیم، اما اکنون تصمیم خود را تغییر دادیم و به سمت مسیر متفاوتی حرکت خواهیم کرد. ما قصد داریم تا در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد)، رویداد Ubisoft Forward Live را در لس آنجلس برگزار کنیم و مشتاقیم تا در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری را با بازیکنان به اشتراک بگذاریم.»

یوبیسافت پیش از این وعده فهرستی قوی از بازی‌ها را برای E3 امسال داده بود، اما باید دید که با شایعات تأخیر بازی‌های Assassin’s Creed Mirage و نسخه جدید The Crew، آیا تغییراتی در برنامه‌های این کمپانی ایجاد خواهد شد یا خیر.

در هر صورت، با کناره‌گیری کمپانی‌های بزرگ، آینده E3 نامطمئن‌تر از همیشه به‌نظر می‌آید. ریدپاپ که ارگان برگزارکننده رویداد E3 2023 محسوب می‌شود، تاکنون به بیانیه یوبیسافت واکنشی نشان نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا