اخبار بازی

شرکت Ubisoft خطاب به بازیکنان ناراضی: NFT را متوجه نمی‌شوید

معاون رئیس شرکت Ubisoft یعنی Nicolas Pouard به نفرت و جو منفی که اخیرا نسبت به پلتفرم جدید آنها یعنی Ubisoft Quartz ابراز شده واکنش نشان داده است. این برنامه به منظور اتصال توکن‌های غیرقابل تعویض(NFTs) به بازی‌های Ubisoft است. Quartz در ماه گذشته راه اندازی شد و درحال حاضر به کسانی که بازی Ghost Recon: Breakpoint را حداقل دو ساعت بازی کرده باشند، NFT ارائه می‌کند.

Ubisoft-Quartz

بازخورد طرفداران نسبت به این پلتفرم شدیدا منفی بوده تا حدی که بازیکنان نیاز به چنین مواردی در صنعت گیم را به طور کلی زیر سوال می‌برند.

Nicolas Pouard در واکنش به این اتفاقات در مصاحبه‌ای گفته:« کسانی که از Quartz انتقاد می‌کنند آنچه را که یک بازار ثانویه‌ی دیجیتال می‌تواند برای آنها به ارمغان بیاورد، درک نمی‌کنند.» او در ادامه توضیح داد:« درحال حاضر به دلیل شرایط فعلی و موضوع NFT، گیمرها واقعا معتقدند که این کار در مرحله‌ی اول برای محیط زیست و سیاره خطرناک است و آن را از بین می‌برد و در مرحله‌ی دوم مخالفت آنها فقط از روی حدس و گمان است. اما اولین چیزی که ما در Ubisoft می‌بینیم، پایان بازی و نتیجه‌ی نهایی است. در پایان بازی این فرصت به بازیکنان داده می‌شود تا پس از اتمام کار آنها با بازی مورد نظر، آیتم‌هایشان را مجددا بفروشند. بنابراین NFT واقعا برای گیمرها است، واقعا سودمند است اما آنها فعلا متوجه نمی‌شوند.»

در ادامه Pouard تاکید کرد که Ubisoft تحت هیچ شرایطی بازیکنان را مجبور به تعامل با Ubisoft Quartz و NFT نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا