اخباراخبار بازی

بازی Far Cry 6 در رویداد Ubisoft Forward معرفی خواهد شد

اگر اوضاع به این منوال پیش برود یوبی‌سافت هیچ سورپرایزی برای رویداد خود در یکشنبه این هفته نخواهد داشت، چنانچه امروز تصویر بازی    6 Far Cry هم بر روی فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن هنگ‌کونگ دیده شد. صفحه مربوط به این بازی اکنون حذف شده اما تصاویری که از آن گرفته شده بود در توییتر سریعاً به اشتراک گذاشته شد، مدتی کوتاهی هم بعد از درز این خبر یوبی‌سافت تیزری 11 ثانیه‌ای از این بازی در پست توییتر خود منتشر کرد که در آن  Giancarlo Espositon یکی از بازیگران سریال محبوب Breaking Bad که در بازی نقش آنتوان کاستیلو، دیکتاتور بدذات داستان را بر عهده دارد در حال روشن کردن سیگار برگ خود نشان می‌دهد.

کاستیلو و پسرش دیِگو تلاش می‌کنند که بهشتی به نام Yara را دوباره به عظمت قبلی خود برگردانند و هر کس که در برابر آنها بایستد را از جلوی راه خود بر‌می‌دارند. این امر منجر به یک شورش می‌شود و اینجاست که قصه ما شروع می‎شود. شما در این بازی نقش Dani Rojas را ایفا می‎کنید، یک جنگجوی نیروی مقاومت که برای آزادی سرزمین خود تا پای جان مبارزه می‌کند.

بازی Far Cry 6 مثل سری عناوین قبلی خود در سبک جهان-باز است و این چنین که به نظر می‌رسد Yara بزرگترین نقشه را در بین تمامی بازی‌های Far Cry دارد ، بعلاوه بازی به صورت تک‌نفره و آنلاین دو نفره به حالت co-op قابل انجام است، ناگفته نماند که مثل دیگر بازی‌های یوبی‌سافت این بازی هم دارای میکروتراکنش یا  microtaransaction است. رویداد Ubisoft Forward در یکشنبه،  12 جولای برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا