اخبار بازی

Ubisoft Montreal: کنسول PS4 با معماری آشنای خود، ما را غافل‌گیر کرده است

مدیر عامل استدیویی Ubisoft Montreal، آقای Yannis Mallat در یک گفتگویی که داشت به این موضوع اشاره کرد که PS4 نشان داد که می‌تواند یک غافلگیری بزرگ باشد. اعضای این استدیو، PS4 را با مدل‌های قبلی کنسول‌های سونی مقایسه کرده‌است و اعلام کردند که PS4 نسبت به سایر مدل‌ها، بسیار رشد داشته است و این کنسول کاملاً با سبکِ کار آن‌ها آشنا می‌باشد.

آقای Mallat در گفتگویی که با CVG داشت، گفت: "PS4 یک سورپرایز بزرگ است. زیرا معماری این کنسول برای ما بسیار آشنا و ساده‌تر است. من فکر می‌کنم که با توجه به این مبلغی که به ما پرداخته شده است، ما قادر هستیم برای کنسول PS4، عناوینی را بسازیم که همانند PCهای High End باشد. زیرا از پیچیدگی کمتری برخوردار است."
او PS4 را با مدل‌های قبلی کنسول سونی مقایسه کرده است و می‌گوید: "در واقع اگر بخواهم صادق باشم، PS4 زیرا رادیکال تغییرات بزرگی قرار گرفته است. در یکی از روزها من که در آن موقع در سمت تهیه کننده‌ی Prince of Persia: Sands of Time وجود داشتم و کارهای مدیریتی را انجام می‌دادم، باعث شد که بخش اصلی تیم سازنده‌ی این بازی روی عنوان جدید Assassin's Creed کار کنند. روزی در میز یکی از اعضای سازنده Assassin's Creed، من کتاب مشکی را دیده بودم که در آن به زبان ژاپنی نوشته شده بود و من از او پرسیدم که "آن چیست؟" وی در پاسخ به من گفت که این کتاب راهنمای استفاده از کدهای PS2 است که بتوانم از حداکثر قدرت این کنسول استفاده کنم. در آن روز من فهمیدم که ساختن یک بازی بر روی کنسول PS2 کار بسیار سختی است و هنگامی که PS3 عرضه شد من منتظر بودم که معماری آن چگونه است. پس از بررسی معماری PS3، فهمیدم که نسبت به گذشته تغییرات زیادی نداشته است ولی از پیچیدگی بیشتر بهره می‌برد."

این اولین باری نیست که سازندگان از کنسول PS4 تمجید می‌کنند، چند وقت پیش هم آقای Mark Rein اعلام کرده بود که PS4 بهترین PC جهان است!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا