اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: بیش از یک ریمیک از سری Assassin’s Creed در حال ساخت است

طبق شایعه جدیدی که از طرف اینسایدر گیمینگ مطرح شده، یوبیسافت در کنار Assassin’s Creed 4: Black Flag نسخه دیگری از این مجموعه را نیز بازسازی می‌کند. بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

Assassin's-Creed

با تأیید شدن ساخت عناوینی از جمله Assassin’s Creed Codename Red ،Assassin’s Creed Codename Hexe و همچنین Assassin’s Creed Invictus، می‌دانیم که شرکت Ubisoft عناوین متعددی از این مجموعه محبوب را در دست ساخت دارد. مدتی قبل زمزمه‌های ریمیک شدن نسخه چهارم سری نیز به‌گوش رسید، اما به‌نظر می‌رسد که در کنار Black Flag، ریمیک دیگری نیز از آساسینز کرید در راه است.

تام هندرسون از اینسایدر گیمینگ طی گزارشی این موضوع را تأیید کرده است. البته او در گزارش خود اشاره نکرده که یوبیسافت کدام نسخه از مجموعه را بازسازی می‌کند. طبق این گزارش، یوبیسافت برنامه دارد تا هر دو سال، یک نسخه اصلی از آساسینز کرید را منتشر کند و همچنین در بین این دو سال، تجربه‌های کوچک‌ترین از این سری را به طرفداران ارائه دهد.

گفته شده که این ریمیک به همراه چندین پروژه دیگر (ریمیک نسخه چهارم، پروژه Nebula، پروژه Raid و پروژه Echoes)، برای عرضه تا پایان این دهه میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا